جمعه 20/سپتامبر/2024

عملیات‌های گردان‌های قسام در روز 217 نبرد طوفان الاقصی

شنبه 11-می-2024

گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس در 217 امین روز نبرد طوفان الاقصی دست به عملیات های گسترده ای زده و ضربات سختی به اشغالگران اسرائیلی وارد کرد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، خلاصه این علمیات ها به این شرح است:
گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی حماس در 217 امین روز از جنگ ضرباتی بسیار سخت به اشغالگران اسرائیلی وارد کرد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، عملیات های قسام به این شرح بوده است:
گردان‌های قسام اعلام کرد نیروهای اشغالگر اسرائیلی در منطقه “سعد صایل” در شرق رفح در کمین مجاهدان این گردان‌ها گرفتار شدند.
قسام تاکید کرد که مجاهدان این گردان‌ها نیروهای اشغالگر را در این منطقه در کمینی محکم گرفتار کرده و یک میدان مین را پس از ورود نیروهای اسرائیلی منفجر کرده و یک تانک مرکاوا را هم با راکت ضدزره یاسین 105 هدف قرار دادند.
عملیات ترکیبی گردان‌های قسام علیه اشغالگران اسرائیلی در شرق رفح 
گردان‌های قسام دست به عملیاتی ترکیبی علیه اشغالگران اسرائیلی در شرق رفح زد.
قسام اعلام کرد طی یک عملیات ترکیبی همزمان در نزدیکی مسجد الدعوه در شرق رفح، ساختمانی را که گروهی از نیروهای اشغالگر اسرائیلی در داخل آن حضور داشتند با راکت ضد استحکامات TBG هدف قرار داده سپس یک نفربر اسرائیلی را در کنار این ساختمان با راکت ضد زره یاسین ۱۰۵ هدف قرار داده است و به دنبال آن گروهی از نیروهای پیاده ارتش اشغالگر را در کنار این نفربر با راکت ضد نفر هدف قرار داده و همه این نیروها را به قتل رسانده و مجروح کرده است.
گردان‌های قسام اعلام کرد دو تانک اسرائیلی را در محوطه پادگان “سعد صایل” در شرق رفح در جنوب نوار غزه با راکت ضدزره یاسین ۱۰۵ هدف قرار داده است.
گردان‌های قسام اعلام کرد یک نفربر اسرائیلی را در محوطه پادگان “سعد صایل” در شرق رفح در جنوب نوار غزه با راکت ضد زره یاسین ۱۰۵ هدف قرار داده  و منهدم کرد.
گردان‌های قسام اعلام کرد پایگاه نظامی اسرائیلی “اسناد صوفا” را با موشک‌های کوتاه برد ۱۱۴ میلیمتری رجوم هدف قرار داده است.
گردان‌های قسام اعلام کرد یک تانک مرکاوا ۴ ارتش رژیم صهیونیستی را در جنوب محله الزیتون در شهر غزه با راکت ضدزره یاسین ۱۰۵ منهدم کرده است.
قسام اعلام کرد که مجاهدان این گردان‌ها در محله الزیتون وارد درگیری‌های شدیدی با اشغالگران اسرائیلی شدند.
گردان‌های قسام اعلام کرد پایگاه نظامی کرم ابو سالم در شرق رفح در جنوب نوار غزه را با گلوله‌های خمپاره کالیبر سنگین در هم کوبیده است.
گردان‌های قسام شهرک مفتاحیم در مجاورت نوار غزه را هدف حمله موشکی قرار داد.
گردان‌های قسام در عملیاتی مشترک با گردان‌های شهید جهاد جبریل نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در محور نتساریم با موشک‌های کوتاه برد 114 میلی متری رجوم هدف قرار داد.
گردان‌های قسام اعلام کرد دهانه یک تونل را در اطراف پادگان “سعد صایل” در شرق رفح در جنوب نوار غزه پس از حضور گروهی از نیروهای یگان مهندسی ارتش رژیم صهیونیستی منفجر کرده که طی آن این نیروها به قتل رسیده و مجروح شدند.
قسام اعلام کرد برخی تجهیزات نیروهای اسرائیلی را هم پس از این عملیات به غنیمت گرفته است.
گردان‌های قسام و گروهان‌های قدس در عملیاتی مشترک نیروها و ادوات جنگی اشغالگران اسرائیلی را در شرق پادگان “سعد صایل” در شرق رفح با گلوله‌های خمپاره درهم کوبیدند.
گردان‌های قسام اعلام کرد در عملیاتی مشترک با گردان‌های الانصار، یک فروند بالگرد اسرائیلی را در شرق محله الزیتون در شهر غزه با موشک “سام 7” هدف قرار داده است.
گردان‌های قسام اعلام کرد یکی از مجاهدان تک‌تیرانداز این گردان‌ها یک افسر اسرائیلی را در جنوب محله الزیتون در شهر غزه مستقیما هدف قرار داده است.
گردان‌های قسام نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در جنوب محله الزیتون در شهر غزه هدف حمله خمپاره‌ای قرار داد.
گردان‌های قسام اعلام کرد در عملیاتی مشترک با گردان‌های الانصار، یک فروند بالگرد اسرائیلی را در شرق محله الزیتون در شهر غزه با موشک “سام 7” هدف قرار داده است.
حمله موشکی قسام به بئر السبع
گردان‌های قسام اعلام کرد در پاسخ به جنایات و نسل‌کشی ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه، شهر اشغالی بئر السبع را هدف حمله موشکی قرار داده است.
حمله موشکی مجدد قسام به بئر السبع
گردان‌های قسام اعلام کرد برای دومین بار متوالی در پاسخ به کشتار غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه، شهر اشغالی بئر السبع را هدف حمله موشکی قرار داده است.
گردان‌های قسام نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در شرق شهر رفح در جنوب نوار غزه با موشک‌های کوتاه برد 114 میلی متری رجوم هدف قرار داد.

 

لینک کوتاه:

کپی شد