شنبه 21/سپتامبر/2024

نفوذ به دوربین‌های امنیتی سیلی محکم هکرهای ایرانی به اسرائیل

پنج‌شنبه 1-دسامبر-2022

گروه هکری موسوم به «عصای موسی» بخشی از فیلم دوربین‌های حفاظتی قدس اشغالی را منتشر کردند که در آن لحظات انفجار بمب در ایستگاه اتوبوس در این شهر به تصویر کشیده شده است.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین رسانه‌های صهیونیستی با انتشار این فیلم اعلام کردند هنوز مشخص نیست این فیلم به دوربین‌های پلیس، شهرداری یا چه ارگانی تعلق دارد.
پایگاه خبری واللا تاکید کرد پلیس و شهرداری قدس اعلام کرده‌اند هیچ تصویری از این عملیات نداشته و نمی‌دانند این تصاویر به چه دوربینی تعلق دارد.
البته این گروه هکری تهدید کرده در آینده نزدیک تصاویر دیگری نیز در این خصوص منتشر خواهد کرد.
واللا افزود گروه هکری عصای موسی مانند دیگر گروه‌های هکری مرتبط با ایران اطلاعاتی از اسرائیل منتشر کرده که در میان آنها افراد اطلاعاتی رده بالا نیز وجود دارد چنانچه 3 ماه قبل اطلاعاتی را در خصوص دیوید برنیاع رئیس موساد منتشر کرد که از گوشی تلفن همراه وی استخراج شده بود.
از سوی دیگر هیلل بیتون روزین خبرنگار شبکه 14 تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: نفوذ گروه هکری ایرانی به دوربین‌های امنیتی یک سیلی محکم و حفره بزرگی امنیتی برای نهادهای امنیتی اسرائیل محسوب می‌‌شود.
اور هیلر خبرنگار شبکه 13 تلویزیون این رژیم نیز گفت: نهادهای امنیتی اسرائیل تحقیقات وسیعی در خصوص نفوذ به دوربین‌های امنیتی توسط هکرهای ایرانی آغاز کرده‌اند تا چگونگی این نفوذ و درز اطلاعات آن را مشخص نمایند.

لینک کوتاه:

کپی شد