شنبه 26/اکتبر/2024

تجمع فلسطینیان مقابل زندان النقب در حمایت از شیخ صلاح

شنبه 6-مارس-2021

صدها فلسطینی امروز شنبه تجمع را به نشانه همبستگی با شیخ رائد صلاح رئیس جنبش اسلامی در فلسطین اشغالی 1948 مقابل زندان النقب برگزار کردند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این تجمع به دعوت “جوانان یافا” برای اعلام حمایت از شیخ رائد صلاح که از 6 ماه پیش در سلول انفرادی زندان النقب محبوس است، برگزار شد.
تجمع کنندگان رژیم صهیونیستی را به تلاش برای ترور و از میان برداشتن شیخ صلاح به خاطر نقش پررنگش در زمینه دفاع از مسجد مبارک الاقصی متهم کردند.
جوانان فلسطینی تاکید کردند که در اراضی اشغالی 1948  یک میلیون شیخ صلاح برای دفاع از قدس و مقابله با توطئه های دشمن صهیونیستی علیه آن وجود دارد.
لازم به ذکر است که دادگاه رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه گذشته مدت حبس شیخ رائد صلاح در سلول انفرادی را به مدت 6 ماه دیگر تمدید کرد.
خالد زبارقه وکیل شیخ صلاح چند روز پیش اعلام کرد که دادگاه رژیم صهیونیستی در عوفر خواستار تمدید حبس وی در سلول انفرادی شده است.
زبارقه تاکید کرد که دادگاه اسرائیلی گفته علت تمدید حبس شیخ صلاح در سلول انفرادی، تاثیر معنوی و جایگاه ویژه‌ وی در میان فلسطینیان، اهتمام ویژه رسانه‌ها به او و خطراتی است که برای امنیت اسرائیل دارد.

لینک کوتاه:

کپی شد