جمعه 25/اکتبر/2024

مخالفت آمریکا با تحقیق در مورد جنایات جنگی رژیم صهیونیستی

شنبه 21-دسامبر-2019

دولت آمریکا در ادامه حمایت‌های همه جانبه خود از رژیم صهیونیستی، با آغاز تحقیقات دیوان کیفری بین‌المللی در مورد جنایات جنگی این رژیم علیه ملت فلسطین قاطعانه اعلام مخالفت کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا شامگاه دیروز جمعه تاکید کرد که ما به شدت مخالف این اقدام و هر اقدام دیگری علیه رژیم صهیونیستی هستیم!

پمپئو مدعی شد که به باور ما فلسطینیان شرایط اینکه یک کشور مستقل باشند یا به عضویت کامل نهادهای بین‌المللی از جمله دیوان کیفری بین‌المللی در بیایند و در جلسات و اجلاس‌های مهم بین‌المللی شرکت کنند، را ندارند.

تصمیم روز گذشته دیوان کیفری بین‌المللی برای تحقیق در مورد جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری، قدس و نوار غزه خشم و اعتراض شدید طرفین اسرائیلی و آمریکایی را در پی داشته است.

دولت آمریکا همچنان به حمایت‌های همه جانبه خود از رژیم اشغالگر صهیونیستی که در برابر دیدگان جهانیان ملت فلسطین به ویژه کودکان را در اراضی اشغالی از جمله غزه به خاک و خون می‌کشد، ادامه می‌دهد.

آخرین جنایت جنگی این رژیم علیه ملت فلسطین به چندین هفته پیش بازمی‌گردد که جنگنده‌های اسرائیلی سحرگاهان که همه در خواب بودند، ساختمانی مسکونی را در شهر غزه بمباران کرده و هر 8 عضو یک خانواده فلسطینی از جمله 3 کودک و 2 زن را به شهادت رساندند.

لینک کوتاه:

کپی شد