جمعه 20/سپتامبر/2024

ترامپ و همسرش کرونا گرفتند

جمعه 2-اکتبر-2020

تست کرونای دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و همسرش مثبت اعلام شده و هر دوی آن ها قرنطینه شدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در پی مثبت شدن آزمایش کرونای هوپ هیکز دستیار رئیس جمهوری آمریکا، ترامپ و همسرش نیز از مثبت شدن آزمایش خود خبر داده و اعلام کردند که وارد قرنطینه شده اند.

ترامپ در گفتگویی با فاکس نیوز قبل از اعلام نتیجه آزمایش کرونای خود گفته بود: تست کرونای هوپ هیکز، دستیار ارشد من مثبت شد. او سخت کار می‌کند. او ماسک به صورت دارد اما تستش مثبت شده است. من و همسرم نیز تست دادیم و منتظر جواب آزمایش هستیم.

«هوپ هیکس» مشاور ترامپ که این روزها همراه ترامپ بسیار دیده شده، مظنون انتقال ویروس به رئیس جمهور و همسرش است. گفته می‌شود اول تست کرونای این خانم مثبت شده و چند ساعت بعد تست کرونای ترامپ و ملانیا مثبت شده است.

آزمایش کرونای رئیس‌جمهور آمریکا در حالی مثبت شده که این کشور در مراحل پایانی رقابت‌های انتخاباتی تا سوم نوامبر، روز انتخابات سراسری قرار دارد و آمریکا همچنان درگیرترین کشور جهان با این بیماری است.

پزشک پیگیر وضعیت دونالد ترامپ و همسرش میلانیا پس از ابتلایشان به ویروس کرونا در تشریح وضعیت آنان گفت:  تاییدیه ای دریافت کرده ام مبنی بر اینکه ابتلای ترامپ و ملانیا به ویروس سارس- کووید ۱۹ قطعی شده است. رئیس جمهور و همسرش اکنون در وضعیت خوبی هستند و قصد دارند دوره درمان خود را در کاخ سفید بمانند. وی در بیانیه خود افزود: پیش بینی می کنم که رئیس جمهور به انجام وظایف خود بدون هیچ گونه وقفه ای در طول دروره درمان ادامه دهد.

با مثبت شدن تست کرونای ترامپ معلوم نیست که او در مناظره بعدی با جو بایدن نامزد دمکرات ها حضور یابد یا خیر.

همچنین بایدن نیز پس از مثبت شدن تست ترامپ به دلیل تماس با او قرار است آزمایش بدهد.

لینک کوتاه:

کپی شد