شنبه 21/سپتامبر/2024

دشمن صهیونیستی در قبال پیامدهای سرکوب اسرای فلسطینی باید پاسخگو باشد

چهارشنبه 10-آوریل-2019

گروه های مقاومت فلسطین، رژیم صهیونیستی را مسئول کامل پیامدهای تجاوز علیه اسرای فلسطینی خواندند.
این گروه ها امروز چهارشنبه با صدور بیانیه ای که نسخه ای از آن به مرکز اطلاع رسانی فلسطین دورنگار شد، به دشمن صهیونیستی درباره آزمودن صبر مقاومت که همواره در عرصه رزم حضور دارد، هشدار دادند.
گروه های مذکور با بیان اینکه مقاومت دست تمامی متجاوزان علیه اسرای فلسطینی را قطع خواهد کرد، از میانجیگران خواستند تا سران رژیم اشغالگر قدس را جهت متوقف کردن تجاوزاتشان تحت فشار قرار دهند.
گروه های مقاومت از ملت فلسطین و تمامی نیروها و جریان های بالنده و پویای آن خواستند تا به فعالیت های همبستگی خود با اسرای فلسطینی در نبردشان با زندانبانان صهیونیست ادامه دهند و به رویارویی با اشغالگران صهیونیست در تمامی  جای جای کرانه باختری و قدس شدت بخشند.
این گروه از تمامی نهادهای حقوقی و بشردوست ذیربط و متولی خواستند تا بزرگ ترین کمپین حمایت از اسرای فلسطینی را به راه بیندازند و به وظیفه خود در زمینه رسواسازی تجاوزات اشغالگران صهیونیست عمل کنند. 
در این بیانیه از تمامی فرزندان ملت فلسطین در خارج و همچنین اقلیت های عربی و اسلامی خواسته شده است به نشانه همبستگی با اسرای فلسطینی در مقابل سفارتخانه های آمریکا و رژیم صهیونیستی تحصن کنند.
گروه های یاد شده از تشکیلات خودگردان فلسطین خواستند تا به نادیده انگاشتن رنج ها، محنت ها، فداکاری ها و ایثارگری های اسرای فلسطینی پایان بخشد و دست از همکاری امنیتی با رژیم صهیونیستی بردارد و دست مقاومت را در کرانه باختری آزاد بگذارد. 

 

لینک کوتاه:

کپی شد