جمعه 20/سپتامبر/2024

کوچاندن فلسطینیان از مسافر یطا بازتاب‌دهنده سیاست‌های فاشیستی است

شنبه 3-ژوئن-2023

جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که موافقت دیوان عالی رژیم صهیونیستی با کوچاندن فلسطینیان ساکن منطقه مسافر یطا در الخلیل به بهانه برگزاری مانور و تمرینات نظامی، بازتاب دهنده همدستی و همراهی دستگاه قضایی رژیم صهیونیستی با سیاست های نژادپرستانه و فاشیستی دولت این رژیم در حق ملت فلسطین با هدف کوچاندن آنان و یهودی سازی اراضی آنان است.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این جنبش امروز شنبه در بیانیه ای مطبوعاتی تصریح کرد که این تصمیم دشمن صهیونیستی در شرایطی اتخاذ شده که مسئولان اسرائیلی اخیرا ساخت 6 شهرک صهیونیست نشین در منطقه مسافر یطا در جنوب الخلیل با هدف اسکان یهودیان در این منطقه را به تصویب رساندند.
جنبش حماس ضمن محکومیت شدید این تصمیم نژادپرستانه، بار دیگر تاکید کرد که ملت فلسطین هرگز اجازه پیشبرد و اجرای طرح های باطل و اشغالگرانه صهیونیست ها را نخواهد داد و در برابر پروژه ها و برنامه های شوم دشمن صهیونیستی قاطعانه ایستاده است.
این جنبش از جامعه جهانی و سازمان ملل دعوت کرد سیاست سکوت و عدم بازخواست مقامات اسرائیلی به سبب جنایات علیه ملت فلسطین و نقض حقوق بشر را کنار گذاشته و از ملت فلسطین تا پایان اشغالگری و تشکیل کشور مستقل خویش به پایختی قدس حمایت کنند.

لینک کوتاه:

کپی شد