سه شنبه 24/سپتامبر/2024

نخاله: مقاومت آماده مقابله با هرگونه تجاوز دشمن است

چهارشنبه 10-آوریل-2019

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر آمادگی کامل مقاومت برای دفاع از اسرای فلسطینی و تلاش برای آزادی آنان با تمامی ابزارها و راهکارهای ممکن و مقابله با هرگونه تجاوز دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین تاکید کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، زیاد النخاله امروز چهارشنبه در سخنانی در جریان رونمایی از کتاب “مسیر صادقین” نوشته محمد ابو طبیخ اسیر فلسطینی در سالروز نبرد قهرمانانه جنین تاکید کرد که گروهان های قدس و گردان های قسام کاملا برای دفاع از ملت فلسطین در برابر هرگونه تجاوز دشمن صهیونیستی آماده هستند و تهدیدات این رژیم را کاملا جدی می گیرند.

النخاله اظهار داشت که نبرد دلاورانه چنین مدرسه ای برای نسل های آینده فلسطین به منظور مبارزه در راه آزادی است.

وی ضمن تمجید از تمامی اسرایی که برای مقابله با تجاوزات دشمن دست به اعتصاب غذای نامحدود زدند، تاکید کرد که مقاومت فلسطین به دفاع از اسرای فلسطینی با تمامی راهکارهای ممکن تا آزادی آنان پایبند خواهد بود.

دبیرکل جهاد اسلامی عنوان کرد که مقاومت فلسطین که نبرد با دشمن صهیونیستی را در غزه در سخت ترین و پیچیده ترین شرایط مدیریت کرد، بار دیگر قدرت خود برای مقابله با دشمن را ثابت کرد.

زیاد النخاله در رابطه با تظاهرات بزرگ بازگشت در غزه نیز گفت که به یاری خداوند این تظاهرات تا تحقق تمامی اهدافش ادامه دارد.

النخاله تصریح کرد که مقاومت فلسطین نبردهای خود را یک بار با سلاح و یک بار با مذاکرات غیر مستقیم پیش می برد و در هر جبهه نیز دستاوردهایی را کسب می کند و همیشه برای دفاع از ملت فلسطین دست به سلاح است.

وی گفت که مقاومت فلسطین شروط واضح و روشنی را برای شکستن محاصره غزه تعیین کرده و در این راستا کاملا محتاط جلو خواهد رفت، زیرا دشمن صهیونیستی معمولا به تفاهمات پایبند نیست و به دنبال حقه بازی و نیرنگ است.

النخاله همچنین خاطر نشان کرد که بخش عمده ای از معامله قرن با اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و به رسمیت شناختن حاکمیت “اسرائیل” بر جولان اجرا شده است. وی گفت که این طرح به معنی عدم تشکیل کشور فلسطین و نابودی هویت فلسطینیان و عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم غاصب صهیونیستی است.

دبیرکل جهاد اسلامی در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد که آمریکا با کشورهای دنیا با منطق زور و قدرت تعامل می کند و احترامی برای قوانین و معاهدات بین المللی و حقوق ملت ها قائل نیست و ما همبستگی کامل خود را با جمهوری اسلامی ایران در برابر زورگویی ها و سلطه طلبی های آمریکا و همپیمانانش اعلام می کنیم.

زیاد النخاله خواستار وحدت و یکپارچگی برای مقابله با طرح های شوم دشمن صهیونیستی شد و تاکید کرد آنانکه گمان می کنند این رژیم قابل اعتماد است و به دنبال صلح است، باید خیال واهی و باطل را کنار بگذارند، زیرا دشمن به طور شبانه روزی در تلاش برای جنگ، نابودی مقاومت و توسعه شهرک سازی در کرانه باختری است.

النخاله تصریح کرد که باید برای مقابله با تجاوزات آمریکا و رژیم صهیونیستی و چالش های پیش رو به جای اظهار نظر و تجریه و تحلیل و تبادل اتهامات، متحد شده و دست به دست هم بدهیم.

لینک کوتاه:

کپی شد