شنبه 21/سپتامبر/2024

اعتصاب غذای بیش از 1200 اسیر فلسطینی در زندان اوفر

سه‌شنبه 22-ژانویه-2019

بیش از 1200 اسیر فلسطینی دربند زندان صهیونیستی “اوفر” امروز سه شنبه در اعتراض به حملات عناصر یگان سرکوب اسرا و حملات بی وقفه به آنها، دست به اعتصاب غذا زدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، باشگاه اسیر فلسطین با صدور بیانیه ای خاطر نشان کرد که اداره زندان های صهیونیستی نزدیک به 150 اسیر فلسطینی را که در جریان حمله عناصر سرکوب اسرا در روز یکشنبه گذشته زخمی شده بودند، از بیمارستان ها به این زندان بازگرداندند.

این باشگاه فلسطینی خاطر نشان کرد که در میان اسرای مجروح شده، 6 نفر دچار شکستگی شده و 40 نفر از ناحیه سر آسیب دیده بودند و بقیه اسرا نیز در اثر اصابت گلوله های مشقی و بمب های گازدار زخمی شده بودند.

از سوی دیگر، در ادامه اسرای فلسطینی دربند زندان های صهیونیستی، اسرای دربند زندان اوفر با درخواس اداره زندان برای برگزاری نشست مخالفت و اعلام کردند که هیچ نشستی را با اداره زندان برگزار نخواهند کرد؛ مگر اینکه زمینه برگزاری نشست میان نمایندگان تمامی گروه های فلسطینی در داخل این زندان فراهم شود و تا آن زمان، اسرای این زندان به بازگرداندن وعده های غذایی ادامه خواهند داد.

گفتنی است که نظامیان رژیم صهیونیستی برای سومین روز متوالی بخش های محل نگهداری اسرا در زندان اوفر را بسته و به سرکوب و تفتیش آنها ادامه می دهند.

لینک کوتاه:

کپی شد