یکشنبه 22/سپتامبر/2024

حماس تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین را محکوم کرد

جمعه 22-سپتامبر-2023

دکتر موسی ابومرزوق عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی “حماس” تداوم تجاوزات نظامیان رژیم صهونیستی علیه ملت فلسطین در بخش های مختلف اراضی اشغالی؛ به ویژه کران باختری را محکوم کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ابومرزوق تاکید کرد که شهادت 6 نفر در طول یک روز در کرانه باختری در هم تنیدگی تار و پود فلسطینیان نوار غزه و جنین و اریحا و درستی و صحت باور مبتنی بر اینکه خون فلسطینیان موجب یکپارچگی ملت علیه اشغالگران صهیونیست می شود را به اثبات می رساند.

وی یادآور شد که توسل ارتش “اسرائیل” به استفاده از پهبادهای انتحاری در اردوگاه جنین نشانگر عمق بحران رژیم اشغالگر قدس در نتیجه اقدامات سلحشورانه مقاومت و درماندگی این رژیم از مقابله با این اقدامات است.

وی ضمن اشاره به تداوم تجاوزات دشمن صهیونیستی در میان سکوت محافل بین المللی و حقوقی، خاطرنشان کرد که مقاومت و جوانان مبارز این جنایات و تجاوزات را بی پاسخ نخواهد گذاشت.

وی تصریح کرد: لازمه این امر لزوم پشتیبانی از مقاومت و جوانان فلسطینی؛ به ویژه توسعه نارنجک ها است و ترس و نگرانی رژیم صهیونیستی از این کار کاملا مشهود است؛ به نحوی که ارتش “اسرائیل” تمامی نیروهای خود را به حالت آماده باش کامل درآورده است.

لینک کوتاه:

کپی شد