جمعه 20/سپتامبر/2024

انفجار یک منزل بمبگذاری شده محل تجمع نظامیان صهیونیست

سه‌شنبه 28-می-2024

گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» امروز سه شنبه اعلام کرد که یک منزل بمبگذاری شده محل تجمع نظامیان صهیونیست در استان رفح واقع در جنوب باریکه غزه را منفجر کرده که باعث هلاکت یا زخمی شدن این نظامیان شده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، گردان های قسام با انتشار بیانیه هایی در صفحه تلگرام خود خاطر نشان کرد که مبارزان این گردان ها توانسته اند یک منزل بمبگذاری شده در اردوگاه الشعوت در جنوب رفح را به هنگام حضور نظامیان صهیونیستی منفجر کرده اند که باعث کشته و زخمی شدن این نظامیان شده است.

 این گردان ها همچنین اعلام کردند که در عملیات های امروز سه شنبه خود یک دستگاه تانک ارتش صهیونیستی و گروهی از نظامیان این رژیم را در جاده های رفح و اردوگاه جبالیا در شمال باریکه غزه هدف قرار داده اند.

شاخه نظامی جنبش حماس همچنین از شلیک یک گلوله خمپاره به سمت گروهی از نظامیان صهیونیست جمع شده در جنوب اردوگاه بینا در شمال باریکه غزه خبر داد.

گفتنی است که در همین راستا، پایگاه عبری زبان حدشوت گزارش داده بود که در اثر انفجاری که در یک ساختمان محل تجمع نظامیان ارتش صهیونیستی در شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه روی داد، دست کم 3 نظامی صهیونیستی به هلاکت رسیده و 10 نفر دیگر زخمی شدند که جراحت 5 نفر از آنها شدید و خطرناک گزارش شده است.

لینک کوتاه:

کپی شد