سه شنبه 24/سپتامبر/2024

قتل عام های اسرائیل در غزه نتیجه ناتوانی جامعه بین المللی است

شنبه 13-جولای-2024

کمیسر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد در اراضی اشغالی فلسطین اعلام کرد که ناتوانی جامعه بین المللی در توقف جنایت های اسرائیل باعث شده است که دست به نسل کشی و قتل عام در نوار غزه بزند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «فرانچسکا آلبانیز» در حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی «ایکس» خاطر نشان کرد که جنگ بی وقفه رژیم صهیونیستی علیه منطقه محاصره شده غزه «میوه تلخ» فرار این رژیم از مجازات طی دهها های گذشته است.

وی افزود: جامعه بین المللی نمی تواند به نادیده گرفتن «پروژه پاکسازی نژادی اسرائیل در فلسطین» و حذف ملت فلسطین ادامه دهد؛ چرا که این اقدام نوعی نقض قوانین بین المللی است.

آلبانیز قبلا نیز خاطر نشان کرده بود که عدم واکنش رسانه های غربی به نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه، به این معنا نیست که نسل کشی و سرکوب متوقف شده است، بلکه بیانگر تبدیل این مساله به امری عادی است و سراسر باریکه غزه شاهد قحطی ناشی از سیاست رژیم صهیونیستی در به گرسنگی کشیدن عمدی فلسطینیان است.

گفتنی است که تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه باعث شده است که ساکنان غزه و به ویژه ساکنان استان های غزه و شمال در آستانه قحطی و گرسنگی قرار گیرند؛ به ویژه که کمک های غذایی، آبی، دارویی و سوختی به شدت کاهش یافته است و نزدیک به 2 میلیون فلسطینی از باریکه غزه که از 17 سال پیش تحت محاصره قرار گرفته است، آواره شده اند.  

لینک کوتاه:

کپی شد