جمعه 20/سپتامبر/2024

هلاکت 10 نظامی صهیونیست در الشجاعیه توسط رزمندگان قسام

جمعه 5-جولای-2024

گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) امروز جمعه در بیانیه‌ای جزئیات هلاکت 10 نظامی صهیونیست در نبردهای منطقه الشجاعیه در شرق شهر غزه را منتشر کرد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین قسام در بیانیه‌ای اعلام کرد: رزمندگان ما پس از بازگشت از خطوط نبرد گزارش دادند که روز گذشته در یک عملیات در شرق خیابان النزاز در منطقه الشجاعیه در شهر غزه توانستند 10 نظامی صهیونیست را به هلاکت برسانند.
در ادامه این بیانیه آمده است: در این عملیات نیروهای مقاومت یک ساختمان که نظامیان اشغالگر در آن تجمع کرده‌ بودند را با موشک « TBG» هدف قرار داده و پس از آن به سمت ساختمان مورد نظر پیشروی کرده‌اند و نیروهای اشغالگر در این ساختمان را از فاصله صفر هدف قرار داده‌اند.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: پس از خارج شدن نیروها، ساختمان مورد اشاره بمب گذاری شده و بعد از آن بالگردهای دشمن برای تخلیه اجساد نظامیان به هلاکت رسیده و دیگر مجروحان وارد عمل شدند.
گردان‌های قسام در روزهای گذشته توانسته ده‌ها نفر از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه الشجاعیه به هلاکت رسانده و یا زخمی نماید.
رزمندگان قسام همچنین توانسته‌اند صدمات زیادی به نیروهای اشغالگر صهیونیست در استان رفح در جنوب نوار غزه وارد کنند.
قسام امروز در بیانیه‌ای جداگانه از هدف قرار دادن یک سرباز صهیونیست در غرب رفح توسط تک تیراندازان خود خبر داد.
ارتش رژیم صهیونیستی چندی پیش از ادامه عملیات نظامی در شهر رفح و منطقه الشجاعیه خبر داد. ارتش در بیانیه‌ای مدعی شد: نیروهای یگان 98 از ابتدای عملیات نظامی در منطقه الشجاعیه حدود 100 فرد مسلح را به قتل رسانده و بیش از 100 مورد از زیرساخت‌های این منطقه متخاصم را ویران نموده و ادوات جنگی موجود در این منطقه را ضبط کرده است.
در ادامه این بیانیه آمده است: نیروهای یگان 162 ارتش در رفح نیز ده‌ها فرد مسلح را به قتل رسانده و چند ساختمان‌ بمب گذاری شده در این منطقه را ویران کرده است.

 

لینک کوتاه:

کپی شد