جمعه 20/سپتامبر/2024

عملیات کمین ترکیبی گردان های قسام علیه نظامیان صهیونیست در رفح

شنبه 15-ژوئن-2024

گردان های القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» مسئولیت عملیات کمین ترکیبی علیه نظامیان اشغالگر صهیونیستی در رفح واقع در جنوب نوار غزه را که به کشته و زخمی شدن تعدادی از نظامیان این رژیم منجر شد، بر عهده گرفت.

گردان های قسام طی بیانیه ای نظامی که نسخه ای از آن در اختیار مرکز اطلاع رسانی فلسطین قرار گرفت، خاطر نشان کرد که «صبح روز عرفه، مجاهدان ما عملیات کمین ترکیبی علیه خودروهای در حال نفوذ دشمن به محله سعودی در تل السلطان در غرب شهر رفح، اجرا کردند که در آن، برج بولدوزر نظامی “D9” با گلوله “یاسین 105” هدف قرار گرفت که منجر به آتش گرفتن آن و کشته و زخمی شدن خدمه بولدوزر شد و پس از رسیدن نیروی کمکی، نفربر نمر آنها نیز با موشک یاسین 105 هدف قرار گرفت که منجر به انهدام و کشته شدن تمامی اعضای آن شد.

پس از این حادثه، ارتش صهیونیستی به هلاکت 8 نفر از افسران و نظامیان خود در رفح اعتراف کرد و رسانه های صهیونیستی هم گزارش دادند که مجروحان این حادثه با الگردهای نظامی به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

گردان های قسام در بیانیه ای دیگر نیز اعلام کرد که در عملیات مشترک با گروهان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پایگاه نظامی «صوفا»، چندین فروند موشک به سمت این پایگاه شلیک کرده است.

این گردان ها همچنین از هدف قرار دادن مقر فرماندهی دشمن صهیونیستی در محور «نتساریم» با موشک های کوتاه برد «رجوم» مدل «114 ملم» خبر داد.

لینک کوتاه:

کپی شد