دوشنبه 23/سپتامبر/2024

برگزاری بزرگترین تظاهرات علیه دولت نتانیاهو در تل آویو

شنبه 22-ژوئن-2024

هزاران نفر از صهیونیستها امروز شنبه با برگزاری تظاهراتی گسترده در دو شهر تل آویو و قیساریه خواستار امضای توافق مبادله اسرا با مقاومت فلسطین و برکناری دولت بنیامین نتانیاهو شدند که به گفته خانواده های اسرای صهیونیستی، بدون براندازی دولت وی امضای قرارداد مبادله اسرا امکان پذیر نیست.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت»، تظاهرات اعتراضی امروز در تل آویو بزرگترین تظاهرات برگزار شده در فلسطین اشغالی از 7 اکتبر گذشته تاکنون بود.

این روزنامه خاطر نشان کرد که هزاران نفر از صهیونیست ها با تجمع در «میدان گروگان ها» در وسط شهر تل آویو، خواستار برکناری دولت نتانیاهو از طریق برگزاری انتخابات زودهنگام شدند. برخی معترضان نیز با روشن کردن آتش در مقابل مقر حزب لیکود در تل آویو، خواستار توقف جنگ به منظور تسهیل روند مبادله اسرا با مقاومت شدند.

در همین راستا، 2000 نفر از صهیونیست ها با تظاهرات در وسط شهر قیساریه خواستار امضای توافق مبادله اسرا شدند. «بنی گانتس» عضو سابق کابینه جنگ و «یووال دیسکن» رئیس سابق شاباک از جمله شرکت کنندگان در این تظاهرات علیه دولت نتانیاهو بودند.

لینک کوتاه:

کپی شد