جمعه 20/سپتامبر/2024

جبهه خلق: طرح گالانت در مورد روز بعد از جنگ توهمی بیش نیست

شنبه 29-ژوئن-2024

جبهه خلق برای آزادی فلسطین تاکید کرد آنچه در روزنامه واشنگتن پست در مورد طرح یواو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در رابطه با روز بعد از جنگ، تقسیم نوار غزه به 24 منطقه اداری، تشکیل کمیته‌ای ویژه به ریاست آمریکا و تشکیل نیروهای بین‌المللی و عربی برای رهبری و مدیریت نیروهای فلسطینی محلیِ مسئول امنیت غزه آمده، صرفا توهمات و رویاهایی است که شکست و ناتوانی دشمن صهیونیستی را می‌رساند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جبهه خلق در بیانیه‌ای تاکید کرد که اینگونه طرح‌های غیرواقعی دلیل واضحی بر ناتوانی دشمن صهیونیستی در پاسخگویی در مورد روز بعد از جنگ در غزه است.
این بیانیه می‌افزاید که همزمانی اعلام این طرح و سفر گالانت به آمریکا در چارچوب مزایده‌های داخلی دشمن صهیونیستی و تلاش گالانت برای تحمیل طرح سیاسی خود بجای طرح نتانیاهوی جنایتکار در این زمینه انجام می‌گیرد.
جبهه خلق بیان کرد رژیم صهیونیستی که متحمل شکستی استراتژیک شده و از بحران وجودی رنج می‌برد و ارتش آن از هم فروپاشیده و بازدارندگی خود را در پی دریافت ضربات متعدد از محور مقاومت از دست داده است و با بحران بی‌سابقه اقتصادی و انزوای بین‌المللی مواجه است، در شرایطی نیست که چنین طرح‌های متوهمانه‌ای را ارائه دهد، به ویژه اینکه این رژیم حتی نمی‌تواند جنگ را به نفع خود پیش ببرد و نوار غزه را تحت کنترل بگیرد که همین مسئله غیرممکن بودن اجرای طرح گالانت را می‌رساند.
جبهه خلق بیان کرد که تلاش‌های رژیم اشغالگر برای وارد کردن دولت آمریکا و برخی طرف‌های عربی به اداره نوار غزه طرح‌هایی شکست خورده است، چرا که هیچ طرف عاقلی غرق شدن در باتلاق غزه یا ورود به جنگ به نیابت از این رژیم اشغالگر را نمی‌پذیرد.
در این بیانیه آمده است که این طرح محکوم به شکست است و مقاومت در غزه باقی است و قوی‌تر هم خواهد شد و کسی نمی‌تواند طرح‌ها و برنامه‌های مدنظر خود را بر ملت فلسطین تحمیل کند.

لینک کوتاه:

کپی شد