پنج شنبه 24/اکتبر/2024

شمار نظامیان کشته شده رژیم صهیونیستی در حملات امروز به 11 نفر رسید

شنبه 15-ژوئن-2024

ارتش رژیم صهیونیستی ظهر امروز شنبه رسما به کشته شدن 8 نظامی خود در عملیات گردان‌های قسام در رفح اذعان کرده بود و شامگاه امروز نیز تعدادی دیگر از نظامیان صهیونیست در عملیات گردان های قسام در جنوب غرب غزه به هلاکت رسیدند که بدین ترتیب، شمار نظامیان کشته شدن این رژیم در حملات امروز به 11 نفر رسید.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ارتش رژیم اشغالگر طی بیانیه‌ای تاکید کرد که بر اثر انفجار یک نفربر در جریان نبردهای رفح، 8 نظامی این رژیم کشته شدند.
سخنگوی ارتش تاکید کرد که یکی از کشته‌ها جانشین فرمانده یکی از گروهان‌های تیپ مهندسی 601 ارتش است.
در همین راستا، شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که این نفربر زرهی در حال حرکت هدف قرار گرفته و منفجر شده است و نیروهای ارتش دو ساعت بعد توانستند به آن برسند.
شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی هم تاکید کرد که ارتش همچنان در محل هدف قرار گرفتن این نفربر حضور دارد.
این شبکه همچنین افزود نفربر “ببر” که در رفح هدف قرار گرفته، بسیار پیشرفته بوده و توسط سیستم‌های پیشرفته محافظت می‌شد.
شبکه 13 نیز تاکید کرد که ارتش شماری از نیروهای هوایی و زمینی خود را برای جلوگیری از ربوده شدن اجساد کشته‌ها توسط مقاومت فراخوانده است.

گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» شامگاه امروز شنبه نیز اعلام کرد که یک میدان مین واقع در جنوب غرب شهر غزه را به هنگام حضور نظامیان صهیونیست در آن منفجر کرده است که منجر به هلاکت و زخمی شدن این نظامیان شده است. شاخه نظامی حماس تاکید کرد که مبارزان قسام صحنه حضور و فرود بالگردهای ارتش صهیونیستی برای انتقال کشته ها و زخمی های این حادثه را مشاهده کرده اند.

لینک کوتاه:

کپی شد