جمعه 20/سپتامبر/2024

عملیات‌های قسام علیه نیروهای اشغالگر در روز 288 نبرد طوفان الاقصی

یکشنبه 21-جولای-2024

قسام اعلام کرد که مجاهدان این گردان‌ها گروهی از نظامیان اشغالگر اسرائیلی را در محله تل السلطان در غرب رفح در جنوب نوار غزه به داخل دهانه یک تونل که از قبل بمب‌گذاری شده بود، کشانده و آن را منفجر کرده‌اند که در این عملیات همه نیروهای دشمن کشته و زخمی شدند.
قسام در عملیاتی دیگر با همکاری گروهان‌های قدس یک تانک مرکاوا 4 را در اردوگاه الشابوره در شهر رفح با راکت ضدزره یاسین 105 هدف قرار داد.
گردان‌های قسام اعلام کرد در پاسخ به ادامه کشتار غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه، مقر فرماندهی تیپ ۳۰۰ شومیرا در بخش غربی الجلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله موشکی قرار داده است.
گردان‌های قسام از انجام عملیاتی ترکیبی در شرق شهر رفح خبر داد و تاکید کرد مجاهدان این گردان‌ها در این عملیات یک تانک مرکاوای اسرائیلی را در اطراف مسجد هارون در جنوب خیابان جورج در شرق رفح با راکت ضد زره یاسین ۱۰۵ هدف قرار دادند و به محض رسیدن نیروهای پشتیبانی دشمن یک خودروی زرهی دیگر و نیروهای اسرائیلی را با راکتی دیگر و یک بمب “رعدیه” هدف قرار دادند. قسام تاکید کرد که در این عملیات همه نیروهای دشمن کشته و زخمی شدند.
مجاهدان قسام در عملیاتی دیگر نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در شرق منطقه جحر الدیک در مرکز نوار غزه با گلوله‌های خمپاره در هم کوبیدند.
قسام همچنین اعلام کرد مجاهدان این گردان‌ها یک بالگرد آپاچی اسرائیلی را هنگام شلیک به سمت فلسطینیان در شرق اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه با موشک “سام 7” هدف قرار داده است.

لینک کوتاه:

کپی شد