یکشنبه 27/اکتبر/2024

عملیات مقاومتی در شهرک قدومیم در شمال کرانه باختری

یکشنبه 18-آگوست-2024

یک شهروند فلسطینی امروز یکشنبه با حمله به یک شهرک نشین صهیونیست و گرفتن سلاح وی از دستش در اطراف شهرک «قدومیم» واقع در نزدیکی قلقیلیه در شمال کرانه باختری، او را زخمی کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع صهیونیستی، این شهروند فلسطینی پس از زخمی کردن نگهبان شهرک قدومیم با شیئی تیز، او را خلع سلاح کرد. گفته می شود که حال این نگهبان به شدت وخیم است و تلاش برای نجات جان وی ادامه دارد.

ارتش صهیونیستی با تایید این خبر از اعزام گروه بزرگی از نظامیان ارتش برای تعقیب و بازداشت مجری این عملیات خبر داد. این نظامیان به روستاهای کفر لاقف و حجه و نیز شهرک الفندق در شرق قلقیلیه و اطراف روستای قوصین در غرب نابلس حمله کرده و این مناطق را بسته اند.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی هم گزارش داد که پس از وقوع این عملیات و مصادره سلاح نگهبان شهرک قدومیم توسط یک شهروند فلسطینی، از ساکنان شهرک قدومیم خواسته شده است که در منازل شان بمانند.

شهرک صهیونیست نشین قدومیم در نزدیکی روستای گیت قرار دارد که پنجشنبه گذشته در معرض حمله گسترده شهرک نشینان صهیونیست قرار گرفته بود و در جریان آن یک جوان فلسطینی شهید و یک نفر دیگر به شدت زخمی شده بود. علاوه بر این، در این حادثه 4 منزل و 6 خودروی شهروندان فلسطینی به آتش کشیده شده بود.

لینک کوتاه:

کپی شد