جمعه 20/سپتامبر/2024

اتحادیه عرب: اشغالگران وارد جنگ نسل کشی علیه فلسطینیان شده است

پنج‌شنبه 29-آگوست-2024

احمد ابوالغیظ دبیرکل اتحادیه عرب عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری را محکوم کرد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین جمال رشیدی سخنگوی رسمی دبیرکل اتحادیه عرب گفت: حملات وحشیانه و کشتار که توسط نیروهای اسرائیلی در کرانه باختری انجام می‌شود علاوه بر آنکه زیرساخت‌ها را تخریب کرده و باعث محاصره بیمارستان‌ها شده حاکی از رویکرد خطرناکی است که هدف آن به زانو در آوردن مردم فلسطین و نابودی بقایای توافقات امضا شده و از سرگیری روند الحاق اراضی فلسطینی برای اجرای مقاصد راستگرایان افراطی است.
وی افزود: این رویکرد در راستای اظهارات خطرناکی است که وزرای افراطی دولت در خصوص مسجد الاقصی انجام داده‌اند و هم اکنون اسرائیل وارد جنگ نسل کشی علیه فلسطینیان در سراسر سرزمین فلسطین شده است.
ابوالغیظ تاکید کرد: جامعه بین الملل نباید تنها نظاره‌گر این گونه تنش آفرینی‌ها باشد که به طور عمد در دستور کار قرار گرفته و می‌تواند منطقه را به لبه پرتگاه سوق دهد و جبهه‌های جدیدی را ایجاد نماید، علاوه بر آنکه آتش افروزی به طوری که اوضاع به سمت انفجار حرکت کند نیز از دیگر نتایج این گونه اقدامات است. همچنین باید توجه داشت که آمریکا مسئول ادامه این عربده کشی اسرائیل در منطقه است که همچنان هر روز بر شدت آن افزوده می‌شود.

 

لینک کوتاه:

کپی شد