شنبه 21/سپتامبر/2024

جهاد اسلامی حضور مبارزان خود در مدرسه تابعین را تکذیب کرد

یکشنبه 11-آگوست-2024

جنبش جهاد اسلامی فلسطین حضور مبارزان مسلح از نیروهای اداری یا مبارزان گروهان های قدس در مدرسه تابعین را که ارتش صهیونیستی دیروز شنبه دست به جنایت هولناک در آن زد، تکذیب کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنبش جهاد اسلامی با صدور بیانیه ای خاطر نشان کرد که هدف از دروغ پردازی های دشمن ایجاد هرج و مرج و فرار از زیر بار پاسخگویی است و در عین حال به جنگ نسل کشی برای کشتار بیشترین تعداد ممکن از شهروندان فلسطینی ادامه می دهد.

قبل از این، جنبش مقاومت اسلامی «حماس» نیز تاکید کرده بود که روایت دشمن صهیونیستی در رابطه با شهدای بمباران جنایتکارانه مدرسه تابعین در محله الدرج در غزه مبنی بر اینکه جزو نیروهای حماس و جهاد اسلامی بودند، دروغ، بی‌اساس و گمراه کننده است.

این جنبش در بیانیه‌ای عنوان کرد که ادعاهای دشمن صهیونیستی در این زمینه کاملا بی‌پایه و اساس است و در میان شهدا حتی یک فرد مسلح هم وجود ندارد و همه غیرنظامی هستند که حین اقامه نماز صبح بمباران شدند.

این جنبش اشاره کرد که شهدای این جنایت کودکان، کارکنان دولتی، اساتید دانشگاه و شخصیت‌های دینی بودند و هیچ نقشی در فعالیت‌های سیاسی یا نظامی نداشته‌اند.

لازم به یادآوری است که ارتش صهیونیستی بامداد دیروز شنبه دست به جنایت هولناکی در مدرسه تابعین در محله الدرج شهر غزه که محل اسکان آوارگان فلسطینی بود، زد که در اثر آن بیش از 100 نفر شهید و دهها نفر دیگر به شدت زخمی شدند.

لینک کوتاه:

کپی شد