پنج شنبه 19/سپتامبر/2024

اقامه نماز برای شهید اسماعیل هنیه در سراسر کرانه باختری

جمعه 2-آگوست-2024

امروز پس از اقامه نماز جمعه در بیشتر مساجد کرانه باختری برای آرامش روح شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس نماز اقامه گردید.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین امروز خطبای نماز جمعه به مساله ترور هنیه پرداخته و تاکید کردند این حادثه مقاومت را متوقف نمی‌کند بلکه اصرار مردم فلسطین بر ادامه مبارزه تا اخراج اشغالگران صهیونیست از فلسطین را بیشتر می‌کند.
خطبای نماز جمعه همچنین به بیان فضایل شهادت و برگزیده شدن شهدا از سوی خداوند پرداخته و افزودند شهید اسماعیل هنیه از اولین روزی که قدم در این راه گذاشت در پی شهادت بود.
اما در مسجد الاقصی شیخ عکرمه صبری ضمن بر شمردن فضایل این شهید بزرگ، فداکاری‌های و مواضع مشهود وی را مورد ستایش قرار داد.
شیخ صبری گفت: اینجا مسجد الاقصی است، ما ساکنان قدس هستیم و به شهید اسماعیل هنیه ادای احترام می‌کنیم و برای او رحمت و بهشت را مسالت می‌نماییم.
اما عمیت سیگال خبرنگار صهیونیست در خصوص این سخنان شیخ صبری گفت: پس از این سخنان تروریست‌ها بر فراز کوه هیکل فریاد زدند «روح و جان ما فدای این شهید.»
وی افزود: این سخنان تحریک آمیز حداقل در کوتاه مدت برای یهودیان خسارت بار خواهد بود، چگونه چنین چیزی بدون نظارت اتفاق می‌افتد؟

 

لینک کوتاه:

کپی شد