یکشنبه 22/سپتامبر/2024

31 شهید و مجروح در حمله رژیم صهیونیستی به اردوگاه بلاطه در نابلس

شنبه 27-جولای-2024

در اثر بمباران هوایی و تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت اردوگاه بلاطه در نابلس واقع در شمال کرانه باختری، 2 فلسطینی شهید و 29 نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع محلی، جنگنده های صهیونیستی عصر امروز شنبه گروهی از شهروندان فلسطینی را که اکثر آنها کودک بودند، بمباران کرد که در نتیجه آن 2 فلسطینی شهید و 29 تن دیگر زخمی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که «لؤی محمد مشه» 17 ساله در این حمله به شهادت رسید و تیم های پزشکی بیمارستان دولتی رافیدیا 9 نفر از مجروحان را به بیمارستان انتقال دادند که حال 2 نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

سازمان هلال احمر فلسطین هم گزارش داد که تیم های این سازمان 2 شهید و 29 مجروح را به بیمارستان انتقال داده اند که حال 2 نفر از آنها وخیم است. به گزارش این سازمان، تیم های پزشکی یک مجروح را نیز که در اثر شلیک گلوله توسط نظامیان صهیونیست زخمی شده بود، به بیمارستان انتقال داده اند.

هلال احمر فلسطین همچنین از زخمی شدن یکی از امدادگران داوطلب محلی در جریان کمک به انتقال مجروحان بمباران رژیم صهیونیستی به بیمارستان در اردوگاه بلاطه واقع در شرق نابلس خبر دادند.

گفتنی است که عصر امروز شنبه شمار زیادی از نظامیان ارتش صهیونیستی به همراه چندین گشتی و خودروهای زرهی به اردوگاه بلاطه حمله و اقدام به تیراندازی گسترده به سمت شهروندان فلسطینی کردند و در همین حال، صدای چندین انفجار هم شنیده شد.

لینک کوتاه:

کپی شد