چهارشنبه 25/سپتامبر/2024

5 نفر از فرزندان مقامات امنیتی برجسته ما را اسیر بگیر

چهارشنبه 21-آگوست-2024

مادر یکی از اسرای اسرائیلی در غزه در ویدیویی گفت: من با سنوار (رئیس دفتر سیاسی حماس) حرف می‌زنم. برایت پیشنهاد جدیدی درباره اسرا دارم که قواعد بازی را تغییر خواهد داد. تو می‌توانی به عبری صحبت کنی، پس نیازی هم به مترجم نداری.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی، «دیتسا اور» مادر «آفینتان اور» یکی از صهیونیست های اسیر در نوار غزه گفت: «پیشنهاد می‌کنم ۱۰۹ اسیر اسرائیلی را در یک نوبت آزاد کنی و در مقابل ۵ اسیر جدید اسرائیلی تحویل بگیری؛ پسر «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد کل ارتش، پسر «یوآو گالانت» وزیر [جنگ]، پسر «یفعات تامر یروشالمی» دادستان نظامی “اسرائیل”، پسر رئیس شاباک و پسر ژنرال «نیتسان ألون» مسئول پروندۀ مذاکرات اسرا».

مجری برنامه با حالت مزاح در واکنش به این پیشنهاد اعلام کرد که «نمی دانم. آیا پسران این پنج مسئول را داوطلبانه تحویل می دهند یا به زور اسیر خواهند شد؟» که در این لحظه مادر اسیر صهیونیست اعلام کرد:« سنوار خواهد آمد و خواهد گفت این پیشنهاد من است که 109 نفر را به شما بازگردانم و این 5 نفر را به من بدهید.»

گفتنی است که شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی پس از پایان این برنامه با صدور بیانیه ای، مخالفت شدید خود با اظهارات مطرح شده در این برنامه را اعلام کرد.   

لینک کوتاه:

کپی شد