شنبه 21/سپتامبر/2024

جهاد اسلامی: اظهارات بن گویر تحریک به قتل اسرای فلسطینی است

دوشنبه 29-جولای-2024

جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که اعتراضات شهرک نشینان صهیونیست به صرف بازداشت نظامیان شرکت کننده در شکنجه اسرای فلسطینی تا سر حد مرگ در زندان «سدیه تیمان» در نقب اشغالی یکی از مصادیق نژادپرستی است که رژیم صهیونیستی بر پایه آن شکل گرفته است، اما غرب آنرا سرزمین دموکراسی می داند و این در حالی است که این رژیم بدون اینکه مانعی در برابر خود ببیند، اقدام به کشتار و ارتکاب جنایت و جنگ در جبهات مختلف می کند.

«محمد حاج موسی» سخنگوی جهاد اسلامی در بیانیه ای که نسخه ای از آن امروز دوشنبه در اختیار مرکز اطلاع رسانی فلسطین قرار گرفت، خاطر نشان کرد که اظهارات «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مبنی بر «قهرمان» توصیف کردن این جنایتکاران، تحریک آشکار به قتل اسرای فلسطینی در داخل زندان ها و بازداشتگاه های این رژیم است.

وی از تمامی شهروندان فلسطینی در سراسر اراضی فلسطینی خواست برای دفاع از اسرای فلسطینی دربند زندان های رژیم اشغالگر قدس به پا خیزند و به این جنایت ها واکنش نشان دهند.

موسی همچنین از تمامی موسسات بین المللی خواست اقدامی فوری برای پایان دادن به شکنجه سازمان یافته اسرا در داخل بازداشتگاه ها و تعقیب بن گویر و امثال آن به اتهام ارتکاب جنایت های ضدانسانی به موجب قانون کیفری بین المللی اتخاذ کنند.

لینک کوتاه:

کپی شد