جمعه 20/سپتامبر/2024

رژیم اشغالگر تحت حمایت آمریکا به جنایات وحشیانه خود ادامه می‌دهد

شنبه 27-جولای-2024

جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه‌ای تاکید کرد که جنایت وحشیانه ارتش فاشیست صهیونیستی در هدف قرار دادن مدرسه سیده خدیجه در دیر البلح که هزاران آواره فلسطینی در آن اسکان داده شدند و طی آن ده‌ها نفر آواره، بیمار و مجروح شهید و مجروح شدند که بیشتر آنان زن و کودک بودند، جنایتی وحشیانه است که نشان می‌دهد ارتش تروریست صهیونیستی همه ارزش‌های انسانی را زیر پا گذاشته و تمامی قوانین جنگی را که بر حمایت از غیرنظامیان تاکید دارد، به چالش می‌کشد. 
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این جنبش افزود که دولت تروریستی صهیونیستی به ارتکاب وحشیانه‌ترین جنایات در حق غیرنظامیان فلسطینی بدون هرگونه بازدارنده و تحت پوشش و حمایت کامل سیاسی و نظامی دولت آمریکا از نسل‌کشی در غزه و بستن دستان عدالت و ممانعت از بازخواست و محاکمه جنایتکاران جنگی صهیونیستی ادامه می‌دهد.
حماس بار دیگر امت اسلامی و عربی و همه آزادگان جهان را به تحرک و فشار برای توقف جنگ نسل‌کشی، گرسنگی و ویرانگری در نوار غزه فراخواند. 
این جنبش همچنین از جامعه جهانی با سازمان ملل و نهادهای وابسته به آن خواست سکوت خود را کنار گذاشته و اقداماتی جدی و کارساز برای وادار کردن رژیم اشغالگر صهیونیستی به توقف جنایات خود در حق غیرنظامیان فلسطینی انجام دهند.

لینک کوتاه:

کپی شد