جمعه 20/سپتامبر/2024

اعتراف ارتش صهیونیستی به کشته و زخمی شدن ۹ نظامی در رفح

چهارشنبه 11-سپتامبر-2024

ارتش رژیم صهیونیستی رسماً اذعان کرد که بر اثر سقوط یک بالگرد در شهر رفح در جنوب نوار غزه دو نظامی این رژیم کشته شده و ۷ نظامی دیگر نیز زخمی شدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع قدس اشغالی، ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی اعلام کرده که این بالگرد زمانی که قصد نجات یک نظامی مجروح اسرائیلی در نزدیکی محور فیلادلفیا در رفح را داشته، سقوط کرده است.

رسانه‌های عبری زبان در واکنش به این حادثه آن را فاجعه‌ای بزرگ برای نیروی هوایی رژیم صهیونیستی دانسته و تاکید کردند که برای نخستین بار است که یک بالگرد ارتش از نوع “بلک هاوک” که از بالگردهای ایمن و قدرتمند به شمار می‌رود، سقوط می‌کند.

اور هیلر خبرنگار شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گفت شب گذشته حوادث و رخدادهایی در نوار غزه اتفاق افتاده که به زودی در مورد آن سخن خواهیم گفت.

پایگاه خبری عبری زبان واللا اعلام کرد که سقوط بالگرد “بلک هاوک” ارتش رژیم صهیونیستی در غزه اولین نمونه سقوط این نوع بالگردها طی ۳۰ سالی است که ارتش آنها را به خدمت گرفته است.

منبع مذکور اشاره کرد که هلیکوپتر بلک هاوک سقوط کرده در جنوب نوار غزه، ستون فقرات بالگردهای ترابری و نجات ارتش رژیم صهیونیستی را تشکیل می دهد. والا تاکید کرد که این بالگرد قادر به حمل ۱۴ تا ۲۲ سرنشین است.

لینک کوتاه:

کپی شد