سه شنبه 24/سپتامبر/2024

شهادت 23 فلسطینی و زخمی شدن دهها نفر در حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی

یکشنبه 18-آگوست-2024

در حملات امروز یکشنبه ارتش صهیونیستی به نقاط مختلف باریکه غزه چندین منزل و واحد آپارتمانی تخریب شد و 23 فلسطینی شهید و دهها نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، یک منبع پزشکی در بیمارستان شهدای الاقصی در شهر دیر البلح واقع در وسط نوار غزه تاکید کرد که در اثر بمباران یک خانه در این شهر 7 شهید که یک نفر از آنها زن و 6 نفر دیگر کودک بودند، به این بیمارستان انتقال داده شدند.

شاهدان عینی نیز گزارش دادند که یک جنگنده صهیونیستی منزل خانواده عطار در خیابان مزرعه در شرق دیر البلح را بمباران کرد که منجر به شهادت یک خانم و 6 فرزندش شد که 4 نفر از آنها همزاد هم (چهارقلو) بودند.

در اردوگاه النصیرات نیز در اثر بمباران هوایی منزل خانواده یازجی در خیابان العشرین توسط جنگنده های ارتش صهیونیستی  4 فلسطینی شهید و تعدادی دیگر زخمی شدند.

توپخانه ارتش صهیونیستی در شرق نوار غزه هم شرق اردوگاه های المغازی و البریج و نیز شهر دیر البلح و شهرک المصدر را به صورت گسترده بمباران کرد.

در شهر خان یونس واقع در جنوب نوارغزه، 4 فلسطینی از جمله یک خانم در بمباران منزل خانواده مصبح در شهرک عبسان الکبیره در شرق خان یونس توسط هواپیمای شناسایی رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

در اثر بمباران منزل خانواده جوده در محله صبره واقع در جنوب شهر غزه هم یک بانوی فلسطینی شهید و چندین نفر دیگر زخمی شدند.

تیم های امداد و نجات فلسطین نیز توانستند اجساد 4 شهید و تعدادی دیگر از مجروحان را پس از بمباران منازل خانواده های غبن، دهمان و ابو القرع در خیابان هوجا واقع در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه از زیر آوارها بیرون کشیدند.

در همین راستا، ارتش صهیونیستی از اصابت 3 موشک شلیک شده از لبنان به مرگلیوت در اصبع الجلیل واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر داد. ارتش صهیونیستی دیروز شنبه هم از زخمی شدن 2 نظامی خود در اثر شلیک موشک از لبنان به منطقه «مسکاف عام» در الجلیل اعلی واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر داده بود.

لینک کوتاه:

کپی شد