جمعه 20/سپتامبر/2024

جهاد اسلامی خواستار مقابله مقاومت با اشغالگران در مرز غزه شد

یکشنبه 8-می-2016

جنبش جهاد اسلامی فلسطین از مقاومت فلسطین خواست هرگونهتجاوز ارتش رژیم صهیونیستی به مرزهای غزه را قاطعانه پاسخ دهد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، خالد بطش از رهبران جهاداسلامی امروز یکشنبه در اظهاراتی مطبوعاتی خاطر نشان کرد که دشمن صهیونیستی هرگزنمی تواند از غزه باج گیری کرده و مناطق بی طرف در نوار مرزی غزه را به تصرف خوددرآورد.

بطش افزود: « آنچه دشمن صهیونیستی از تحقق آن در جریان 51روز جنگ عاجز بود، هرگز با تجاوز مجدد به مناطق مرزی باریکه غزه محقق نخواهد شد ودشمن نمی تواند معادلاتی جدید را در نوار مرزی شرق غزه ایجاد کند.

وی ادعاهای دشمن صهیونیستی مبنی بر وجود تفاهماتی با مقاومتفلسطین مبنی بر آزادی فعالیت و تحرک ارتش صهیونیستی در داخل اراضی غربی خط آتش بس1948 را به شدت رد و تاکید کرد که چنین تفاهمی هرگز حاصل نشده است و اشغالگران حقتجاوز به این منطقه را ندارند.

این رهبر جهاد اسلامی اظهار داشت که این ادعاها کذب محض استو هیات مذاکره کننده فلسطینی در آن زمان کاملا با این مساله مخالفت کرده است. ویتصریح کرد که مقاومت هرگز چنین طرحی را نپذیرفته و نخواهد پذیرفت.

خالد بطش عنوان کرد که این مساله یکی از موضوعاتی بود کهباعث به درازا کشیده شدن جنگ 51 روزه بود و مقاومت هرگز با این طرح و خواسته دشمنصهیونیستی موافقت نکرد.

این در حالی است که برخی مقامات رژیم صهیونیستی اخیرا مدعیشدند که حضور و فعالیت ارتش رژیم صهیونیستی در برخی مناطق مرزی نوار غزه جزوتفاهمات حاصل شده با مقاومت در جریان توافق آتش بس در غزه در تابستان سال 2014بود؛ ادعایی که گروه های مقاومت فلسطین به شدت ان را رد کرده اند.

لینک کوتاه:

کپی شد