دوشنبه 23/سپتامبر/2024

پدر شائول، اسیر صهیونیستی از کم کاری مقامات تل آویو در آزادی فرزند گفت

دوشنبه 12-سپتامبر-2016

پدر اورون شائول، اسیر نظامی صهیونیست یک روزپیش از آنکه بر اثر بیماری سرطان فوت کند، به فرزند خود نامه ای نوشت و در آن ازکم کاری مسئولان تل آویو برای آزادی فرزند سخن گفت.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در متن ایننامه که توسط روزنامه یدیعوت آهارانوت منتشر شده، پدر اسیر نظامی صهیونیست با اشارهبه باوری که نسبت به دروغین بودن اظهارات مقامات تل آویو درباره کشته شدن فرزندشدارد، نوشته است: «وقتی به خانه باز گردی، برایت خواهند گفت که ما در هنگام اسارتتچه شرایط سختی را تحمل کردیم و چه دروغ هایی را شنیدیم و چگونه با احساسات ما بازیشد.»

وی در بخشی دیگر از نامه خود، از کم کاریمقامات تل آویو در بازگرداندن هر چه سریع تر فرزند اسیرش به خانه می نویسد ؛ ولیدر عین حال از او می خواهد که نسبت به مسئولان رژیم صهیونیستی غصبناک و متنفرنباشد.

وی در نامه خود همچنین از شرایط بد جسمی خودگلایه می کند و برای اورون شائول می نویسد: «از زمانی که مرا ترک کردی، اوضاع جسمیام بد و بدتر می شود.»

گفتنی است که گردان های قسام، شاخه نظامی جنبشحماس در بیستم جولای 2014 بود که خبر اسارت یکی از نیروهای تیپ گولانی به ناماورون شائول را منتشر کرد. وی در جریان درگیری های منطقه شجاعیه غزه به اسارتگرفته شد، درگیری هایی که در آن بیش از 13 نظامی صهیونیست به هلاکت رسیدند و ده هاتن دیگر نیز زخمی شدند. 

لینک کوتاه:

کپی شد