جمعه 20/سپتامبر/2024

نشست مقامات تشکیلات خودگردان و هیات آمریکایی در قدس

سه‌شنبه 11-جولای-2017

هیات های تشکیلات خودگردان فلسطین و دولت آمریکا امروز سه شنبه در قدس اشغالیبا هم دیدار کردند تا راه های از سر گیری مذاکرات سازش میان تشکیلات رام الله ورژیم صهیونیستی را مورد بررسی قرار دهند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در بیانیه منتشر شده از سوی دفتر”صائب عریقات” مسئول پرونده مذاکرات تشکیلات خودگردان آمده است که ایندیدار با حضور “ماجد فرج” رئیس سازمان اطلاعات و محمد مصطفی از طرفتشکیلات رام الله در هتل “ملک داود” قدس برگزار شد و در قالب هیاتآمریکایی هم “جیسون گرینبلات” فرستاده صلح آمریکا در منطقه خاورمیانه،دیوید فریدمن سفیر این کشور در فلسطین اشغالی و “دونالد بلوم” سرکنسولآمریکا حضور داشتند.

در ادامه این بیانیه آمده است که طرفین فلسطینی و آمریکایی به دیدارهای میانخود ادامه می دهند و هدف از این دیدارها از سر گیری روند سازش به منظور دستیابی بهمعاهده صلح است.

گفتنی است که مذاکرات سازش میان تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی ازماه آوریل سال 2014 به خاطر مخالفت تل آویو با تعلیق شهرک سازی، پذیرش مرزهای سال1967 به عنوان پایه و اساس مذاکرات و آزادی اسرای قدیمی فلسطینی از زندان های خود بهحالت تعلیق درآمده است.

لینک کوتاه:

کپی شد