یکشنبه 22/سپتامبر/2024

کشته و زخمی شدن تعدادی از نظامیان صهیونیست در عملیات مبارزان قسام

یکشنبه 22-سپتامبر-2024

گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» از کشته و زخمی شدن تعدادی از نظامیان صهیونیست در اثر انفجار بمب در مسیر حرکت گروهی از عناصر پیاده نظام ارتش صهیونیستی در شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه خبر داد.

گردان های قسام طی بیانیه ای که نسخه ای از آن از در اختیار مرکز اطلاع رسانی فلسطین قرار گرفت، خاطر نشان کرد که مبارزان قسام توانسته اند یک بمب ضدنفر را در مسیر حرکت نظامیان صهیونیست منفجر کنند که منجر به کشته و زخمی شدن این نظامیان شده است.

قسام در بیانیه ای دیگر هم تاکید کرد که یک تانک مرکاوای ارتش صهیونیستی را با بمب «شواظ» و یک دستگاه بولدوزر «D9» را با گلوله جنگی «تاندوم» در منطقه الشوکه در شرق شهر رفح هدف قرار داده است.

گفتنی است که ارتش صهیونیستی از تاریخ 6 مه گذشته عملیات نظامی خود در شهر رفح را آغاز کرده و با وجود هشدارهای محافل بین المللی نسبت به عواقب فاجعه بار اشغال گذرگاه رفح، این شاهراه ارتباطی نوار غزه با جهان خارج را تحت سیطره خود درآورده است. عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در این شهر منجر به کوچ صدها هزار نفر از فلسطینیان از این شهر شده است که برخی گزارش های رسمی آمار حاضران در این شهر را یک میلیون و 500 هزار نفر ذکر کرده اند که یک میلیون و 400 هزار نفر از آنها را آوارگان از مناطق دیگر نوار غزه تشکیل می دهند.

لینک کوتاه:

کپی شد