دوشنبه 23/سپتامبر/2024

حماس: تجاوز به لبنان نشانگر ماهیت نازی دشمن صهیونیستی است

دوشنبه 23-سپتامبر-2024

جنبش مقاومت اسلامی «حماس» تاکید کرد که تجاوز وحشیانه و گسترده رژیم صهیونیستی به لبنان یک جنایت جنگی است که نشانگر ماهیت نازی دشمن صهیونیستی است و پرده از روی بحران حاکم بر نتانیاهو در نتیجه سیاست های ناکارآمد و مخالفت آمیز وی در توقف جنگ نسل کشی در نوار غزه برمی دارد.

جنبش حماس طی بیانیه ای که نسخه ای از آن در اختیار مرکز اطلاع رسانی فلسطین قرار گرفت، با برادران خود در جنبش حزب الله و ملت دوست و برادر لبنان در برابر جنایات وحشیانه دشمن صهیونیستی ابراز همبستگی کرد و از دیوان دادگستری بین‌المللی خواست سران رژیم صهیونیستی را به عنوان جنایتکار جنگی تحت تعقیب و بازداشت قرار دهد.

این جنبش دولت آمریکا را مسئول کامل این جنایت های بی وقفه رژیم صهیونیستی و دولت نازی آن در فلسطین و لبنان دانست و گفت: اگر حمایت ها و پشتیبانی آشکار آمریکا نبود، این تجاوزات صورت نمی گرفت.

حماس از اتحادیه عرب و سازمان همکاری اسلامی خواست اقدامی فوری برای توقف این تجاوز صهیونیستی به ملت های لبنان و فلسطین اتخاذ کرده و تصمیمات قاطعی در راستای مقابله با رژیم اشغالگر صهیونیستی؛ به ویژه در زمینه تحریم و منزوی کردن آن در عرصه بین المللی به عنوان یک رژیم تروریست قانون شکن بگیرند.

گفتنی است که وزارت بهداشت لبنان از شهادت 189 نفر و زخمی شدن بیش از 700 نفر دیگر در اثر بمباران های بی رحمانه امروز دوشنبه رژیم صهیونیستی علیه جنوب لبنان خبر داد. جنگنده های رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه در چندین نوبت شهرها و شهرک های واقع در جنوب لبنان را به شکل گسترده ای بمباران کردند که در اثر آن 189 نفر شهید و بیش از 700 نفر دیگر زخمی شدند.

لینک کوتاه:

کپی شد