دوشنبه 23/سپتامبر/2024

اصابت موشک های حزب الله به شهرک های صهیونیست نشین کرانه باختری

دوشنبه 23-سپتامبر-2024

جنبش حزب الله لبنان در واکنش به شدیدترین حمله هوایی رژیم صهیونیستی علیه لبنان از 8 اکتبر 2023 تاکنون، چندین حمله موشکی به فلسطین اشغالی انجام داد که برخی از آنها به شهرک های صهیونیست نشین کرانه باختری اصابت کرد.

به گزارش مرکز اطلاع  رسانی فلسطین به نقل از منابع محلی کرانه باختری، این موشک ها به پایگاه های رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی، الجلیل، حیفا و عکا اصابت کرد و برخی از آنها هم به شهرک های صهیونیستی در غرب سلفیت، شرق قلقیلیه و جنوب نابلس در کرانه باختری برخورد کردند.

رسانه های صهیونیستی هم از آتش سوزی در یک پایگاه ارتش صهیونیستی در نزدیکی سلفیت خبر دادند و سکوهای اینترنتی فلسطینی هم صحنه هایی را پخش کردند که اصابت موشک های شلیک شده از لبنان به شهرک های صهیونیست نشین و اطراف آنها در شمال غرب کرانه باختری را نشان می دهد.

به دنبال این حملات جنبش حزب الله لبنان، آژیرهای هشدار در مناطق گسترده ای از تل آویو بزرگ و مراکز نزدیک به فرودگاه بن گوریون و همچنین مرج بن عامر و کرانه باختری به صدا درآمد.

حزب الله از صبح امروز دوشنبه چندین بیانیه درباره حملات موشکی خود به فلسطین اشغالی منتشر کرده است که در آنها به موشک باران پایگاه و فرودگاه رامات دیوید، مقر فرماندهی لشکر شمالی در پایگاه عین زیتیم و تجمعات صنایع نظامی شرکت رافائل در منطقه زفولون در شمال شهر حیفا اشاره کرده بود. این جنبش همچنین از حمله به انبارهای اصلی منطقه شمالی در پایگاه نیمرا با دهها موشک خبر داده بود.

لینک کوتاه:

کپی شد