سه شنبه 24/سپتامبر/2024

شمار شهدای جنگ رژیم صهیونیستی علیه لبنان به 558 نفر و شمار مجروحان به 1835 نفر رسید

سه‌شنبه 24-سپتامبر-2024

رژیم صهیونیستی به تجاوز گسترده و بی رحمانه خود علیه لبنان ادامه می دهد و تاکنون صدها بمباران علیه منازل شهروندان لبنانی انجام داده است که در نتیجه آن صدها نفر شهید یا مجروح شده اند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع لبنانی، در حمله بامداد امروز سه شنبه رژیم صهیونیستی به یک منزل در شهرک شعث در بقاع 10 لبنانی شهید شدند. در بمباران منطقه عاقبیه در منطقه صیدا نیز 6 نفر شهید و 25 نفر دیگر مجروح شدند تا شمار شهدای تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان به 558 نفر و شمار مجروحان به 1835 نفر برسد.

رژیم صهیونیستی از دیروز دوشنبه در 5 نوبت حملات شدید و گسترده ای را علیه جنوب لبنان انجام داده و مدعی شده است که بیش از 1600 هدف جنبش حزب الله لبنان را با صدها بمباران هوایی هدف قرار داده است.

در میان شهدای لبنان 35 کودک و 58 زن هم دیده می شوند و رژیم صهیونیستی به بهانه استفاده حزب الله از منازل شهروندان لبنانی ساکن شهرک ها و روستاهای جنوب لبنان خواسته است که این مناطق را تخلیه کنند و ساکنان بیروت و مناطق دیگر؛ به ویژه در جنوب لبنان تماس های تلفنی دریافت کرده اند که طی آن از آنها خواسته شده است که خیلی زود اماکن زندگی شان را تخلیه کنند.

لینک کوتاه:

کپی شد