جمعه 25/اکتبر/2024

تظاهرات گسترده در فلسطین، اردن و مراکش در محکومیت ترور نصر الله

یکشنبه 29-سپتامبر-2024

هزاران نفر در فلسطین، اردن و مراکش در محکومیت ترور سید حسن نصر الله دبیرکل حزب الله لبنان در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت و ادامه حملات و جنایات این رژیم علیه ملت های فلسطین و لبنان دست به تظاهرات زدند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در فلسطین در شهرهای جنین، رام الله، نابلس و برخی مناطق دیگر تظاهرات هایی در این راستا برگزار شد.
تظاهرات کنندگان ضمن محکوم کردن ترور نصر الله، در حمایت از رهبران مقاومت از جمله شهید اسماعیل هنیه و محمد ضیف فرمانده کل گردان های قسام شعار سردادند.
آن ها همچنین ادامه همکاری امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین با دشمن صهیونیستی را هم محکوم کرده و خواستار مقابله با اشغالگران شدند.
جوانان کرانه باختری و قدس اشغالی برای شرکت در راهپیمایی “خشم” در اعتراض به تجاوز وحشیانه به لبنان و اعلام وفاداری به راه شهید سید حسن نصر الله در مسیر آزادی قدس و کمک به مردم غزه در این جنگ ددمشنانه رژیم جنایتکار صهیونیستی فراخوان دادند.
در اردن نیز صدها نفر مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در امان دست به تظاهرات زده و ترور شهید نصر الله را محکوم کردند.
تظاهرات کنندگان اردنی خواستار قطع روابط با رژیم اشغالگر صهیونیستی و لغو توافقنامه ها با این رژیم و حمایت از ملت و مقاومت فلسطین شدند.
تظاهرات های مشابهی نیز در رباط پایتخت مراکش برگزار شد و تظاهرات کنندگان تاکید کردند که مقاومت از بین نخواهد رفت و همچنان پابرجا خواهد بود.
تظاهرات کنندگان مراکشی شعارهایی در حمایت از فلسطین و لبنان و محکومیت عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی سردادند.

لینک کوتاه:

کپی شد