چهارشنبه 23/اکتبر/2024

یک رهبر برجسته حزب الله: ارتباط ما با سید هاشم صفی الدین از جمعه قطع شده است

شنبه 5-اکتبر-2024

یک منبع بلندپایه جنبش حزب الله لبنان امروز شنبه اعلام کرد که از زمان وقوع بمباران های متعدد در ضاحیه جنوبی که صبح دیروز جمعه روی داد، ارتباط ما با «سید هاشم صفی الدین» رئیس شورای اجرایی این جنبش قطع شده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع لبنانی، این رهبر حزب الله در گفتگو با خبرگزاری فرانسه خاطر نشان کرد که «ارتباط ما با سید صفی الدین از زمان وقوع بمباران های شدید در ضاحیه قطع شده است و نمی دانیم که آیا او در محل وقوع بمباران حضور داشت یا نه و حتی نمی دانیم که چه کسانی همراه وی بودند؟».

یک منبع امنیتی لبنانی نیز در گفتگو با الجزیره اعلام کرد که ارتباط حزب الله با هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی آن از روز جمعه گذشته قطع شده است.

منبع مذکور اشاره کرد صفی الدین هنگام بمباران منطقه المریجه در ضاحیه جنوبی بیروت، در یک مقر زیرزمینی حضور داشته است. به گفته این منبع، پهپادهای اسرائیلی از روز جمعه گذشته تیم‌های امدادی را که به دنبال رسیدن به منطقه بمباران شده هستند، مورد حمله قرار می‌دهند.

این منبع امنیتی لبنانی از وجود تماس‌هایی بین‌المللی برای دادن اجازه به تیم‌های امدادی جهت رسیدن به منطقه بمباران شده در منطقه المریجه خبر داد. منبع مذکور اشاره کرد که رژیم صهیونیستی به طرف‌های بین‌المللی ابلاغ کرده که اجازه ورود تیم‌های امداد و نجات به محل بمباران شده را نمی‌دهد

گفتنی است که ارتش صهیونیستی صبح دیروز جمعه بمباران های شدیدی را در ضاحیه جنوبی بیروت انجام داد که گفته شده است هدف این بمباران ها، ترور سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله بوده است، اما خود ارتش صهیونیستی هم اطلاع دقیقی از نتیجه این عملیات ندارد و منابع صهیونیستی احتمال می دهند که صفی الدین در این بمباران زخمی شده باشد.

لینک کوتاه:

کپی شد