پنج شنبه 17/اکتبر/2024

حماس تجاوز اخیر آمریکا به یمن و حمله اشغالگران به سوریه را محکوم کرد

پنج‌شنبه 17-اکتبر-2024

جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در بیانیه‌ای مطبوعاتی حملات جنایتکارانه به یمن و بمباران مناطقی از سوریه توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و بر شراکت صهیونیستی – آمریکایی در تجاوز به کشورهای منطقه تاکید کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین حماس امروز پنجشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ما تجاوز جنایتکارانه گسترده جنگنده‌های آمریکایی به اراضی یمن و حملات هوایی صهیونیست‌ها که شهر لاذقیه سوریه را هدف قرار داده را محکوم می‌کنیم، ما این ادامه این تجاوزات علیه مردم منطقه را عربده کشی صهیونیستی – آمریکایی و تلاش شکست خورده برای تحمیل معادلات جدید بازدارندگی از سوی آنها در منطقه می‌دانیم.

در ادامه بیانیه حماس آمده است: ادامه سیاست‌های مجرمانه دولت آمریکا برای هدف قرار دادن کشور یمن که با هدف متوقف کردن عملیات مبارک یاری رسانی به مردم فلسطین انجام می‌شود بر شراکت کامل واشنگتن در نسل کشی علیه نوار غزه و پوچ بودن ادعاهای آنها در خصوص پایان دادن به رنج‌های انسانی در این منطقه دلالت دارد، به ویژه پس از آنکه آمریکا استفاده از تمام ابزارهای فشار بین المللی برای توقف این نسل کشی را به حالت تعلیق در آورده و تلاش‌های طرف‌های دیگر را خنثی می‌نماید.

حماس در بخش دیگری از بیانیه خود افزود: ما همبستگی کامل با برادران یمنی را اعلام کرده و از مواضع شجاعانه برداران خود در انصار الله تشکر می‌کنیم چرا که اظهارات آنان حاکی از موضع یمن در همبستگی غیر قابل تزلزل با غزه و لبنان است.

حماس اعلام کرد: ما تمام امت عربی و اسلامی و تمام آزادگان جهان را به تلاش و استفاده از تمام راهکارها برای حمایت از مردم و مقاومت فلسطین و اقدام موثر برای توقف تهاجم صهیونیست‌ها دعوت می‌کنیم که تمام مردم منطقه را هدف قرار داده است.

لینک کوتاه:

کپی شد