یکشنبه 27/اکتبر/2024

مقاومت اسلامی عراق: پایگاه های نظامی ارتش صهیونیستی را هدف قرار دادیم

پنج‌شنبه 17-اکتبر-2024

مقاومت اسلامی عراق (ائتلاف گروه های مسلح حامی «طوفان الاقصی») امروز پنجشنبه اعلام کرد که با چندین دستگاه پهپاد پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی فلسطین را هدف قرار داده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع عراقی، مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه ای خاطر نشان کرد که «عملیات هایش در زمینه مقاومت در برابر اشغالگران و حمایت از ملت فلسطین و لبنان ادامه خواهد داشت» و «در واکنش به جنایت های رژیم غاصب علیه غیرنظامیان» حملات خود را شدت خواهد بخشید.

مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه های جداگانه اعلام کرد که 2 پایگاه حیاتی رژیم صهیونیستی را که یکی از آنها در شهر ایلات و دیگری در جنوب اراضی اشغالی فلسطین قرار دارد، هدف قرار داده است.

در بیانیه این گروه آمده است که «در ادامه راهمان در زمینه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و حمایت از ملت های فلسطین و لبنان و نیز در واکنش به جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی علیه غیرنظامیان؛ اعم از زنان و کودکان و سالخوردگان، مبارزان مقاومت اسلامی عراق امروز پنجشنبه یک هدف حیاتی را در جنوب اراضی اشغالی فلسطین به وسیله پهپاد هدف قرار دادند.»

گفتنی است که ارتش صهیونیستی با حمایت های آمریکا و اروپا از 375 روز قبل به تجاوزاتش علیه نوار غزه ادامه می دهد و هواپیماهای این رژیم اطراف بیمارستان ها، ساختمان ها، برج ها و منازل مسکونی فلسطینیان را بمباران و بر سر ساکنان شان خراب می کند و در عین حال، مانع از ورود آب، غذا، دارو و سوخت به این منطقه می شود. این تجاوزات بی وقف تاکنون منجر به شهادت 42 هزار و 438 نفر و زخمی شدن 99 هزار و 246 نفر دیگر شده است و علاوه بر این، بر اساس گزارش های سازمان ملل متحد، 90 درصد ساکنان نوار غزه از خانه و کاشانه خود آواره شده اند.

لینک کوتاه:

کپی شد