چهارشنبه 23/اکتبر/2024

ارتش صهیونیستی 7 آواره فلسطینی را اعدام کرد

دوشنبه 21-اکتبر-2024

ارتش صهیونیستی امروز دوشنبه 7 آواره فلسطینی را پس از اخراج شان از مدرسه محل اسکان آوارگان در اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه اعدام و دهها نفر دیگر را زخمی کرد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از یک مسئول پزشکی در بیمارستان کمال عدوان، ارتش صهیونیستی پس از اخراج این آوارگان از مدرسه ای در اطراف آب نمای ابو راشد در اردوگاه جبالیا، با یک گلوله توپ جنگی آنها را هدف قرار داد که در نتیجه آن 7 نفر شهید و دهها نفر دیگر خمی شدند.
شاهدان عینی گزارش دادند که نظامیان صهیونیست در حال پیشروی به اردوگاه جبالیا، آوارگان فلسطینی محاصره شده در مدرسه کریزم آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی «آنروا» را مجبور به خروج از آن کردند و پس از آن توپخانه ارتش صهیونیستی با شلیک یک توپ جنگی آنها را هدف قرار داد که منجر به شهادت دست کم 7 نفر از آنها و زخمی شدن دهها نفر دیگر شد.
این در حالی است که ارتش صهیونیستی از بیش از دو هفته قبل حملات و جنایت های نسل کشی خود علیه فلسطینیان در شمال نوار غزه و به ویژه اردوگاه جبالیا را شدت بخشیده است و در میان سکوت جامعه بین المللی، اقدام به کشتار غیرنظامیان و تخریب پناهگاه ها می کند. این منطقه از 17 روز قبل در معرض محاصره و کشتار و تخریب و کوچاندن و تحمیل گرسنگی و همچنین حملات مستقیم به بیمارستان ها قرار دارد که بزرگترین عملیات پاکسازی نژادی و ارتکاب جنایت های نسل کشی از زمان آغاز جنگ به شمار می رود و تاکنون منجر به شهادت 500 نفر، قطع خطوط ارتباطی و اینترنت و محاصره بیش از 200 هزار نفر و قطع ارتباط آنها با جهان خارج شده است.

لینک کوتاه:

کپی شد