چهارشنبه 23/اکتبر/2024

شهادت 4 امدادگر لبنانی در بمباران جنوب لبنان توسط جنگنده های رژیم صهیونیستی

سه‌شنبه 22-اکتبر-2024

وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد که در اثر بمباران جنگنده های رژیم صهیونیستی علیه جنوب لبنان طی 24 ساعت گذشته، امدادگر به شهادت رسیده اند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع لبنانی، وزارت بهداشت لبنان با صدور بیانیه ای خاطر نشان کرد که در این بمباران جنگنده های صهیونیستی 3 دستگاه آمبولانس اداره بهداشت در جنوب لبنان هدف حمله قرار گرفتند که منجر به شهادت 4 امدادگر و وارد آمدن خسارت های سنگین به خودروهای امدادی شد.
این وزارتخانه پافشاری ارتش صهیونیستی به زیر پا گذاشتن قوانین بین المللی و عرف های انسانی از طریق هدف قرار دادن تیم های پزشکی و بهداشتی لبنان را محکوم کرد.
ارتش صهیونیستی از 23 سپتامبر گذشته شدیدترین و گسترده ترین تجاوزات خود از زمان آغاز درگیری ها با جنبش حزب الله از یک سال قبل را علیه لبنان شروع کرده است که منجر به شهادت بیش از 2464 غیرنظامی و زخمی شدن 11 هزار و 530 نفر دیگر شده است که در میان آنها شمار زیادی از زنان و کودکان هم دیده می شوند. علاوه بر این، بیش از یک میلیون و 340 هزار شهروند لبنانی نیز آواره شده اند و بیشترین تعداد قربانیان و آوارگان از تاریخ 23 سپتامبر گذشته تاکنون ثبت شده است.

لینک کوتاه:

کپی شد