چهارشنبه 23/اکتبر/2024

کشته شدن 3 نظامی صهیونیستی در درگیری های مرزی لبنان

چهارشنبه 23-اکتبر-2024

در جریان درگیری های جاری در مرزهای جنوب لبنان و شمال فلسطین اشغالی 3 نظامی و افسر صهیونیستی کشته شدند و ارتش صهیونیستی ضمن ادامه بمباران اهداف مختلف در لبنان، از ساکنان برخی محله های شهر صور در جنوب لبنان خواست قبل از آغاز «عملیات نظامی» این رژیم آنها را تخلیه کنند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع لبنانی، جنبش حزب الله امروز چهارشنبه اعلام کرد که با چندین فروند موشک یک پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی در شمال شهر حیفا را هدف قرار داده است.

این جنبش با صدور بیانیه ای خاطر نشان کرد که راس ساعت 12 ظهر امروز چهارشنبه پایگاه صنایع نظامی «زوفولون» ارتش صهیونیستی در شمال شهر حیفا را با چندین فروند موشک هدف قرار داده است.

جنبش حزب الله صبح امروز چهارشنبه نیز اعلام کرده بود که پایگاه گلیلوت یگان اطلاعات نظامی ۸۲۰۰ رژیم صهیونسیتی را در اطراف تل آویو هدف قرار داده است. این جنبش با صدور بیانیه ای خاطر نشان کرده بود که پایگاه گلیلوت یگان حفاظت اطلاعات نظامی رژیم صهیونسیتی را در اطراف تل آویو با چندین موشک پیشرفته هدف قرار داده است.
در ادامه این بیانیه آمده بود که این حمله موشکی در حمایت از ملت مقاوم فلسطین در نوار غزه و به نشانه پشتیبانی از مقاومت قهرمان و شریف آن و نیز در دفاع از لبنان و ملت آن انجام داده است.
مبارزان مقاومت اسلامی لبنان صبح امروز چهارشنبه در حمله ای دیگر برای دومین بار تجمع نظامیان صهیونیستی در منطقه واقع میان شهرک عدیسه و رب ثلاثین را با چندین موشک هدف قرار دادند.
جنبش حزب الله دیروز سه شنبه نیز از انجام ۳۹ مورد عملیات علیه شهرک های صهیونیستی و پایگاه های نظامی و تجمعات نظامیان صهیونیستی خبر داده بود.

ارتش صهیونیستی نیز امروز چهارشنبه در جدیدترین گزارش آماری خود اعلام کرد که 22 نظامی این رژیم طی 24 ساعت گذشته زخمی شده اند تا بدین ترتیب، شمار نظامیان زخمی شده این رژیم از آغاز جنگ غزه در تاریخ 7 اکتبر 2023 به 5065 نفر برسد.

لینک کوتاه:

کپی شد