یکشنبه 22/سپتامبر/2024

یک نماینده کنست صهیونیستی تهدید به برکناری نتانیاهو کرد

شنبه 4-فوریه-2017

یک نماینده کنست صهیونیستی تهدید به برکناری بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیمصهیونیستی از سمت خود در صورت اجرایی شدن راهکار تشکیل دو کشور و بازگشت به مرزهایسال 1967 کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از رادیو سراسری رژیم صهیونیستی،”اورن حازان” از نمایندگان حزب حاکم لیکود امروز شنبه طی همایشی فرهنگیدر شهر بئر السبع تصریح کرد که «در صورت دست زدن نتانیاهو به هر گونه اقدامی درراستای تحقق راهکار تشکیل دو کشور و بازگشت به مرزهای سال 1967، من برای برکناریوی تلاش خواهم کرد.»

دولت آمریکا روز پنجشنبه گذشته از رژیم صهیونیستی خواست که آگهی های مربوط بهاحداث واحدهای مسکونی برای صهیونیست ها در اراضی اشغالی فلسطین را متوقف کند.

روزنامه صهیونیستی “اورشلیم پست” به نقل از یک مسئول بلندپایه دولتدونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که آگهی های شهرک سازی باعث تضعیف تلاشهای ترامپ برای پیشبرد روند سازش می شود.

این مسئول آمریکایی خاطر نشان کرده بود که دولت آمریکا همچنان به راهکار تشکیلدو کشور و تلاش برای تحقق توافق نهایی میان اسرائیل و فلسطینی ها که منجر به زندگیمسالمت آمیز دو کشور در کنار هم شود، اعتقاد دارد.

حازان در بخش دیگری از این همایش، “نفتالی بنت” وزیر آموزش و پرورشرژیم صهیونیستی را به استفاده ابزاری از شهرک نشینان صهیونیست در راستای تحققمنافع خود متهم کرد و در عین حال گفت:« اگر من پست وزارتی داشتم، اجازه تخلیه شهرکعمونه را نمی دادم.»

لینک کوتاه:

کپی شد