یکشنبه 22/سپتامبر/2024

افزایش آمار مسافرت صهیونیست ها به عربستان

پنج‌شنبه 11-آگوست-2016

سازمان مرکزی آمار رژیم صهیونیستی تازه ترین شاخص ها وآمارهای مربوط به سفرهای خارجی صهیونیست ها را اعلام کرد که این آمارها حکایت ازافزایش میانگین سفر صهیونیست ها به عربستان سعودی دارد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از پایگاهصهیونیستی “المصدر”، دایره مرکزی آمار رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ازماه ژانویه 2016 تا ماه ژوئیه گذشته بیش از 3 میلیون و 500 هزار صهیونیست فلسطیناشغالی را به مقصد کشورهای دیگر ترک کرده اند که این مساله نشانگر افزایش 14.9درصدی سفرهای خارجی صهیونیست ها در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته است.

بر همین اساس، پیش بینی می شود که بیش از 6.5 میلیونصهیونیست تا اواخر سال جاری میلادی فلسطین اشغالی را به مقصد کشورهای دیگر ترککنند.

در ادامه این گزارش آمده است که 234 هزار و 600 صهیونیستاز طریق گذرگاه های مرزی به کشورهای همسایه فلسطین اشغالی و به ویژه اردن و ازآنجا به عربستان سعودی و کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس سفر کرده اند که این نشانگرافزایش 9.3 درصدی در مقایسه با سال گذشته است.

علاوه بر این، 99 هزار 200 صهیونیست هم به مصر و صحرایسینا سفر کرده اند که این نشانگر افزایش 44.9 درصدی سفر صهیونیست ها به این کشوراست.

لینک کوتاه:

کپی شد