شنبه 21/سپتامبر/2024

تصمیم دولت یونان برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین

یکشنبه 12-ژوئن-2016

نمایندگان حزب حاکم یونان ” سیریزا” به مسئولانفلسطینی اعلام کردند که دولت یونان به زودی کشور فلسطین را به رسمیت خواهد شناخت.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، نمایندگان حزب حاکمیونان روز گذشته پس از دیدار با تعدادی از نمایندگان پارلمان فلسطین به آن ها ابلاغکردند که دولت یونان تصمیم دارد در آینده نزدیک کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد.

نمایندگان پارلمان فلسطین از دولت یونان خواستند که روابطبا فلسطین را در راس اولویت های خود قرار داده و برای پیشبرد عملیات سازش درفلسطین نقش آفرینی کند.

آن ها همچنین ابراز امیدواری کردند که حزب سیریزا مواضعقبلی خود در حمایت از مساله فلسطین به رغم تمامی موانع و مشکلات را حفظ کند.

نمایندگان فلسطینی جنایت های رژیم صهیونیستی علیه ملتفلسطین را به جنایت های نازی ها تشبیه کرده و گفتند که جهانیان اذعان دارند که اینرژیم علیه ملت فلسطین دست به جنایت های جنگی می زند.

نمایندگان پارلمان فلسطین ضمن ابراز شگفتی از نامزدی رژیمصهیونیستی برای ریاست کمیته حقوقی سازمان ملل، تصریح کردند که جهانیان از اینمساله غافلگیر شدند و این اقدامی خطرناک و سیاستی دوگانه از سوی جامعه بین المللاست و چگونه می توان رژیمی که خود قوانین بین المللی را نقض می کند برای تصدیریاست کمیته حقوقی سازمان ملل نامزد کرد؟!

لینک کوتاه:

کپی شد