شنبه 21/سپتامبر/2024

حماس و جهاد اسلامی خواستار گسترش دامنه انتفاضه در سالروز نکبت شدند

یکشنبه 15-می-2016

جنبش های مقاومت اسلامی فلسطین “حماس” و جهاداسلامی خواستار گسترش دامنه انتفاضه و رویارویی همه جانبه با دشمن صهیونیستی درکرانه باختری، قدس و نوار غزه در سالروز فاجعه اشغال فلسطین شدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این دو جنبش در بیانیهای مشترک ضمن تقدیر از فراخوان های جوانان فلسطینی برای گسترش دامنه انتفاضه درکرانه باختری و نوار غزه در سالروز نکبت، تمامی جوانان فلسطینی را به مشارکتگسترده در فعالیت های 68 امین سالروز اشغال فلسطین به منظور گرامیداشت سالروزنکبت، گسترش دامنه انتفاضه و به شکست کشاندن تمامی طرح ها و توطئه های دشمنفراخواندند.

این در حالی است که ائتلاف جوانان انتفاضه نیز روز گذشته باصدور فراخوانی خواستار مشارکت گسترده فلسطینیان در تظاهرات های روز خشم به مناسبت68 امین سالروز اشغال فلسطین شد و از جوانان فلسطینی دعوت کرد امروز یکشنبه را بهروز خشم و رویایی با اشغالگران صهیونیست تبدیل کنند.

سخنگوی ائتلاف جوانان انتفاضه در اظهاراتی مطبوعاتی در غزهتصریح کرد که روز 15 ماه می که مصادف است با روز یکشنبه باید روز خیزش سراسری وبازگشت به شهر و روستاهای فلسطینی باشد و این روز را باید به روز رویارویی بااشغالگران در سراسر اراضی اشغالی با انواع سلاح سرد و گرم و عملیات زیرگیری باخودرو تبدیل کرد .

 

 

لینک کوتاه:

کپی شد