سه شنبه 24/سپتامبر/2024

دهها تونل مقاومتی به داخل شهرک های صهیونیست نشین رسیده اند

شنبه 6-آگوست-2016

یکپایگاه خبری صهیونیستی اعلام کرد که گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبشمقاومت اسلامی “حماس” و گروهان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامیفلسطین به حفر تونل های مقاومتی از باریکه غزه به سمت فلسطین اشغالی ادامه می دهندو این مساله به یک کار عادی برای مقاومت فلسطین در غزه تبدیل شده است.

بهگزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، پایگاه صهیونیستی مفزاک لایف اعلام کرد که سر وصدای حفر تونل های مقاومتی باعث اذیت و آزار ساکنان شهرک های صهیونیست نشین مجاورباریکه غزه شده است و دهها مورد از این تونل ها به فلسطین اشغالی رسیده اند.

اینپایگاه خبری صهیونیستی مدعی شد که سامانه هشدار سریع “تسیوع ادوم” نشانههایی از وجود تونل های مقاومتی در مرزهای باریکه غزه را ثبت کرده است و عناصر یگانمهندسی ارتش صهیونیستی در مناطق مرزی مختلف سعی در پیدا کردن این تونل ها رادارند.

پایگاهصهیونیستی مذکور تاکید کرد که گردان های قسام و گروهان های قدس تونل های خسارتدیده در جریان جنگ 51 روزه غزه در تابستان سال 2014 را مرمت و بازسازی کرده اند وگروه های مقاومت توانسته اند تعداد تونل های مرزی را دو برابر کنند.

منابعصهیونیستی همچنین اعلام کرده اند که گروه های مقاومت فلسطین در نوار غزه، علاوه برتعداد تونل های خود، شمار موشک هایشان را هم افزایش داده اند.

لینک کوتاه:

کپی شد