یکشنبه 22/سپتامبر/2024

لیبرمن در پاسخ به خبرنگاران در مورد وعده ترور رهبران حماس چه گفت؟!

سه‌شنبه 7-ژوئن-2016

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که قبلا تهدید کرده بود در صورتانتصاب به عنوان وزیر جنگ در عرض 48 ساعت رهبران حماس را ترور خواهد کرد، در پاسخبه سوال خبرنگاران در این باره گفت که در شرایط کنونی نمی تواند به این سوال پاسخدهد و از رسانه ها خواست که او را به خاطر این مساله بازخواست نکنند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از رسانه هایصهیونیستی، آویگدور لیبرمن اظهار داشت که پس از پایان ماموریتش به عنوان وزیر جنگرژیم صهیونیستی به این سوال پاسخ می دهد و اکنون شرایط پاسخ گویی به این سوال را ندارد.

از سوی دیگر، لیبرمن از تلاش های نتانیاهو برای گسترشائتلاف دولت رژیم صهیونیستی و پیوستن حزب اردوگاه صهیونیستی به آن حمایت کرد.

وی از نفتالی بنت رهبر حزب خانه یهودی خواست آرامش خود راحفظ کند و اختلافات با نتانیاهو را کنار بگذارد. وی تاکید کرد که هماهنگی و همکاریمیان تمامی فراکسیون های حاضر در ائتلاف دولت رژیم صهیونیستی امری لازم و ضروریاست.

لازم به ذکر است که آویگدور لیبرمن قبل از انتخاب به عنوانوزیر جنگ رژیم صهیونیستی به منظور جلب افکار عمومی صهیونیست ها تهدید کرده بود کهدر صورت رسیدن به این سمت، رهبران حماس از جمله اسماعیل هنیه نائب رئیس دفترسیاسی حماس را در عرض 48 ساعت ترورو خواهد کرد اما این تهدیدات صرفا تبلیغاتی انتخاباتی همانندگذشته بود و او از پاسخگویی به خبرنگاران و اینکه پس ترور رهبران حماس چه شد، عاجزمانده و اظهار داشت که فعلا نمی تواند به سوالات آنان پاسخ دهد.

لینک کوتاه:

کپی شد