یکشنبه 22/سپتامبر/2024

حمایت مساوی صهیونیست ها از هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ

پنج‌شنبه 23-ژوئن-2016

نتایج نظرسنجی انجام شده در جامعه صهیونیستینشان می دهد که صهیونیست ها به صورت مساوی از هیلاری کلینتون نامزد حزب دموکرات ودونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا حمایت میکنند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل ازمنابع صهیونیستی، نتایج نظرسنجی روزنامه صهیونیستی “اورشلیم پست” نشانمی دهد که 37 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی صورت گرفته درباره نامزدهای ریاست جمهوریآمریکا، ترامپ و 36 درصد کلینتون را بهترین گزینه برای اسرائیل معرفی کرده اند،اما 47 درصد از آنها کلینتون را برای ریاست جمهوری آمریکا مناسب دانسته اند و 31درصد به ترامپ رای داده اند.

42 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی در پاسخبه این سوال که اگر شهروند آمریکا بودند، کدامیک از این دو نفر را برای ریاستجمهوری آمریکا انتخاب می کردند، پاسخ دادند که کلینتون گزینه آنهاست و در مقابل،35 درصد ترامپ را انتخاب کرده اند.

اما نکته جالب توجه پاسخ به سوال درباره جسارتاین دو نفر برای اعمال فشار علیه اسرائیل به منظور امتیازدهی در برابر فلسطینیانبود که 57 درصد به کلینتون و تنها 13 درصد به ترامپ رای دادند.

این روزنامه در پایان تاکید کرده است که پس ازکشمکش های طولانی مدت میان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و “بیلکلینتون” و “باراک اوباما” دو رئیس جمهور آمریکا، 43 درصد از شرکتکنندگان اعلام کرده اند که نتانیاهو همراهی بیشتری با ترامپ خواهد داشت و درمقابل، 34 درصد هم نظری مخالف آنها داشتند و احتمال توافق میان نخست وزیر اسرائیلو کلینتون را بیشتر دانسته اند.

لینک کوتاه:

کپی شد