سه شنبه 24/سپتامبر/2024

طرح اسرائیل برای تامین امنیت شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری

شنبه 16-جولای-2016

مراجع صهیونیستی به منظور تامین امنیت شهرکنشینان اسرائیلی در جاده هایی که از شهرها و شهرک های فلسطینی در کرانه باختری می گذرد،
طرحی را به تصویب رساندند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، دفترملی دفاع از سرزمین و مقابله با شهرک سازی وابسته به سازمان آزادی بخش فلسطین”ساف” در گزارش هفتگی خود تاکید کرد که مسئولان اسرائیلی تصمیم دارند درچارچوب این طرح 9 برج مراقبتی برای کنترل مهم ترین جاده های کمربندی ایجاد کنند. 
در این گزارش می خوانیم که قرار است در اینبرج ها ده ها دوربین مدار بسته فوق پیشرفته نصب شود، ارتش اسرائیل همچنین تصمیمدارد تعدادی از این دوربین ها را روی بالون های کوچک نصب کند.

در این گزارش می خوانیم که نظامیاناسرائیلی برای سومین هفته پی در پی به مجازات دسته جمعی شهروندان فلسطینی استان الخلیلادامه می دهند. نیروهای ارتش رژیم اشغالگر قدس به شهرها، روستاها، شهرک ها واردوگاه های فلسطینی استان الخلیل یورش می برند و آنها را بازرسی می کنند.در پی این تجاوزاتزندگی بیش از 800 هزار فلسطینی مختل شده است.

در این گزارش خاطرنشان شده است کهاشغالگران صهیونیست مبادی ورودی این شهرها، شهرک ها و روستاها را بسته اند.

دفترملی دفاع از سرزمین و مقابله با شهرک سازی درباره سیاست همکاری امنیتی تشکیلاتخودگردان فلسطین با رژیم صهیونیستی هشدار داد.
این نهاد فلسطینی اظهارات نژاد پرستانه مقامات اسرائیل علیه فلسطینیان کهتازه ترین آن اظهارات نفتالی بینیت وزیر آموزش عالی اسرائیل مبنی بر ربودنفلسطینیان است را محکوم کرد و این اظهارات را به مثابه تشویق ارتش اسرائیل بهسرکوب و قتل عام فلسطینیان خواند.

لینک کوتاه:

کپی شد